عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای همکاری با شورای شهر و شهرداری اردبیل در جهت آبادانی و توسعه شهری

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی این دانشگاه برای همکاری با شورای شهر و شهرداری اردبیل در جهت آبادانی و توسعه شهری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اسماعیل چمنی ۲۰ دی در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل به ضرورت استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: دانشگاه محقق اردبیلی با داشتن نیروهای تخصصی در حوزه عمرانی و شهری می تواند به عنوان بازوی پژوهشی و تحقیقاتی همراه شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل باشد.
وی از آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای همکاری با شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل در جهت آبادانی و توسعه شهری خبر داد و ابرازامیدواری کرد: با بهره گیری شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل از ظرفیت‌های علمی، فنی و پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی، شاهد توسعه شهر اردبیل در ابعاد مختلف باشیم.
چمنی با بیان اینکه از شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل می خواهیم به منظور رفاه حال دانشجویان و کاهش مشکلات تردد بین دو سایت شرقی و غربی، در خصوص انتقال پایه های پل عابرپیاده مقابل دانشگاه محقق اردبیلی به داخل دانشگاه اهتمام ویژه داشته باشد، ادامه داد: همچنین در خصوص اخذ سند و پروانه ساختمان های دانشگاه نیازمند مساعدت شهرداری هستیم.
جواد انصاری رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز همکاری دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان یک مجموعه علمی و پژوهشی و دانشگاه مادر استان و شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل را یک اتفاق مهم برای مدیریت شهر اردبیل دانست و اظهارامیدواری کرد: با تداوم این همکاری ها شاهد توسعه شهری در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و غیره باشیم.
گفتنی است در ادامه معاونان دانشگاه محقق اردبیلی در مورد مسائل مهم شهری در حوزه برنامه ریزی و فرهنگی به ارائه بیانات خود پرداختند و محمود صفری شهردار اردبیل و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص حل شدن مسائل مطرح شده از سوی دانشگاه محقق اردبیلی قول مساعد دادند.
پایان خبر