عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار شهرستان دشتی: خدمات بهداشت و سلامت در همه روستاهای شهرستان گسترش‌یافته است

عبدالله نادری در جلسه شورای سلامت شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته سلامت از تلاش‌های و زحمات مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: با روی کار امدن دولت تدبیر و امید اقدامات ارزنده‌ای در همه بخش‌ها به‌ویژه بهداشت و درمان صورت گرفت که رضایت‌مندی خوبی در بین مردم ایجاد شد.
وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت ازجمله اقدام ارزشمند دولت تدبیر و امید بوده که با اجرای ان  هزینه‌های درمانی مردم به حداقل رسید.
فرماندار دشتی اظهار کرد: در حوزه زیرساخت‌های درمانی شهرستان نیز کارهای خوبی صورت گرفته و امروز خدمات بهداشت و سلامت در تمامی روستاهای شهرستان گسترش پیداکرده است.
نادری بابیان اینکه همه باید در زمینه بهداشت اگاهی لازم داشته باشند بیان کرد: در بحث بهداشت همه دستگاه‌های اجرایی دخیل و مشارکت دارند و اگر این مهم تحقق پیدا نکند شبکه بهداشت به‌تنهایی موفق نخواهد بود.
فرماندار دشتی بر ضرورت مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه بهداشت جسمی و روانی تاکید کرد و گفت: مهم‌ترین موضوع در حوزه سلامت اموزش است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه روش‌های اموزش تغییر پیداکرده است باید از فضاهای مجازی برای ارائه اموزش‌های عمومی و پیام‌های بهداشتی به نحو مطلوب استفاده کرد.
نادری خاطرنشان کرد: با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط اقداماتی در خصوص عدم استفاده از پلاستیک در نانوایی‌ها اغازشده که انتظار داریم مردم نیز در اجرای این اقدام مهم مشارکت کنند.
فرماندار دشتی بابیان اینکه دکه‌های شهرستان دشتی ساماندهی شوند، ادامه داد: دکه‌ها و به‌ویژه ان‌هایی که مواد غذایی توزیع می‌کنند باید کارت سلامت داشته باشند و تا حد امکان از صدور مجوزهای جدید خودداری شود تا موجب ضرر دیگر صنوف شهرستان نشود.
پیش‌ازاین جلسه فرماندار دشتی با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان از بخش‌های مختلف این اداره بازدید و در جریان چگونگی ارائه خدمات قرار گرفت

انتهای پیام/ م.ا ۳۰۴۰