مقالات فصلنامه پژوهش در آموزش مطالعات اجتماعی، دوره ۴، شماره ۱ منتشر شد
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۴، شماره ۱ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران
۲.
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایه های ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی
۳.
تحلیل محتوای کتاب جغرافیای ایران پایه دهم مبتنی بر روش ویلیام رومی
۴.
بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرف گرایی (مطالعه: دانش آموزان دختر ۱۳-۱۸ ساله شهرستان شفت)
۵.
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بر اساس میزان توجه به مولفه های هویت ملی
۶.
نقش دسترسی به امکانات آموزشی بر بهبود پایگاه اجتماعی- اقتصادی افراد (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه های استان تهران)