مقالات فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، دوره ۱۲، شماره ۳۹ منتشر شد
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۲، شماره ۳۹ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
آسیب شناسی استعدادیابی تحصیلی در ایران(مروری ساختارمند بر ادبیات انجام شده در سه دهه اخیر)
۲.
اعتباریابی مدل مهارت های حرفه ای در معلمان زبان انگلیسی ایرانی
۳.
نقش سنجش مبتنی بر فعالیت های یادگیری همیارانه بر رضایت و عملکرد تحصیلی دانشجویان در آموزش مجازی: سنجش به مثابه یادگیری
۴.
بررسی رابطه تقاضای آموزش عالی با شاخص های اشتغال در ایران در دهه هشتاد
۵.
پیش بایست ها، تسهیل کننده ها و موانع مشارکت فعال دانشگاهی دانشجویان در آموزش عالی کشاورزی ایران: مطالعه کیفی
۶.
طراحی و اجرای الگوی ارزیابی درونی درسطح گروه های مدیریت آموزش عالی و مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه چهارچوب مناسب برای ارزیابی بیرونی