عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

اموزش، نقش اساسی در پیشگیری و کنترل بیماری‌ها دارد

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، زهرا رنجبر دهقان در حاشیه نمایشگاه خطر سنجی بیماری‌ها در دانشگاه بنت‌الهدی صدر افزود: به مناسبت هفته سلامت نمایشگاهی با محوریت افزایش سطح دانش دانشجویان دانشگاه پردیس بنت‌الهدی صدر در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه با همکاری مرکز بهداشت شهرستان بوشهر و نیروی انتظامی برگزار شد.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه خدماتی همچون قد، وزن، BMI، فشارخون و مشاوره تغذیه به دانشجویان ارائه شد و تابلوهای اموزشی خطرسنجی بیماری‌های قلبی و مغزی و ازدواج سالم (جوانی و پویایی و بالندگی جمعیت) جهت بازدیدکنندگان ارائه گردید.
کارشناس مسئول اموزش و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت شهرستان بوشهر عنوان داشت: این نمایشگاه باهدف اشنایی با ضرورت و نحوه انجام خطرسنجی سکته‌های قلبی عروقی، پیشگیری و کنترل بیماری‌های فشارخون بالا، چربی خون بالا، چاقی و اضافه‌وزن، سرطان، دیابت، اسم، تشویق مردم به داشتن تغذیه سالم و تحرک بدنی و کاهش مصرف سیگار، دخانیات و الکل، برگزار شد.
زهرا رنجبر دهقان اظهار داشت: اموزش، نقش اساسی در پیشگیری و کنترل بیماری‌ها دارد، بنابراین برای اشنایی بیشتر عموم با این بیماری‌ها و عوامل خطر ان‌ها، این نمایشگاه برپا شد.
به مناسبت هفته سلامت نمایشگاه خطر سنجی بیماری‌ها در دانشگاه بنت‌الهدی صدر بوشهر برپا شد.

انتهای پیام/ ا.س- ۳۰۰۰