عمومی | دانشگاه سیستان و بلوچستان

برگزاری جلسه کمیته داوران جشنواره علمی پژوهشی فرهنگی و هنری نماز فجر تا فجر در دانشگاه سیستان و بلوچستان

جلسه کمیته داوران جشنواره، علمی، پژوهشی فرهنگی و هنری نماز فجر تا فجر در ۵ دیماه ۱۴۰۱ در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان تشکیل شد

معاون محترم فرهنگی با ارائه گزارش از اقدامات دانشگاه سیستان  بلوچستان در خصوص اطلاع رسانی جشنواره و برگزاری جلسات متعدد در دانشگاه در خصوص برگزاری جشنواره و داوری علمی، ارسال ۱۹۰۰ اثر به جشنواره از استان سیستان و بلوچستان را مطلوب ارزیابی کردو  ابراز امیداوری کرد که با تمدید جشنواره به آثار ارسالی افزوده شود.

سنجرانی مسئول ستاد اقامه نماز استان ضمن قدردانی از حسن توجه رئیس محترم دانشگاه سیستان و بلوچستان و نهاد مقام معظم رهبری در برگزاری جشنواره، با اشاره به شکل گیری جشنواره بر اساس خرد جمعی و مشارکت وزارت خان های مختلف، در استان سیستان و بلوچستان نیز برگزاری جشنواره بدون تخصیص بودجه خاص، صرفا  حاصل مشارکت دستگاههای اجرایی مختلف با مدیریت علمی دانشگاه دانست. استقبال از جشنواره را در استان کم سابقه ارزیابی کرد و فارغ از تعداد آثار ارسالی زیاد به جشنواره، اساس اقبال به جشنواره را توجه عموم مردم به فرهنگ نماز دانست، وی همچنین با اشاره به فرایند داوری آثار که تماما الکترونیکی خواهد بود به تمدید جشنواره تا ۳۰ ی ماه اشاره کرد که پس از آن داوری تا ۱۰ بهمن ماه به اتمام خواهد رسید.

در ادامه آقای علوی کارشناسی ستاد اقامه نماز به نحوه ارزیابی آثار از طریق سامانه یکپارچه اشاره کرد که تمامی آثار توسط سه داور و به صورت تخصصی داوری می شود.

در پایان مقرر شد داوری تخصصی آثار مربوط به حوزه دنش آموزی توسط آموش و پرورش استان، آثار هنری توسط اداره کل ارشاد استان و آثار علمی و پژوهشی توسط دانشگاه صورت گیرد.