عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان: تقدیر از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس وظیفه ماست

ماریا خویشدوست در دیدار از خانواده جانباز ۷۰ درصد مسلم مجاهد، شاغل در بیمارستان شهید گنجی برازجان، گفت: جانبازان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با تاسی از مقتدای خود حضرت عباس (ع) با گذشتن از جان و مال، تمامی دارایی خود را در کف اخلاص گذاشتند و دلیرانه از کیان و تمامیت کشور و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.
خویشدوست بیان کرد: شهدا و جانبازان کار بزرگی برای انقلاب انجام دادند و کار برای خدا نیز توفیق می‌خواهد و ما همیشه قدردان رشادت و شجاعت‌های جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس هستیم.
وی همچنین گفت: صبر و بردباری همسران و فرزندان جانبازان و ایثارگران برای ما درس بزرگی است و وظیفه ماست که به هر بهانه‌ای حتی با کمترین امکانات یاد و خاطره رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های این عزیزان را گرامی بداریم.
مسلم مجاهد از جانبازان ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس، در سال ۶۰ از طرف بسیج مرکزی سپاه پاسداران شهرستان دشتستان عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و در پنجم مردادماه همان سال در عملیات ثامن‌الائمه در منطقه آبادان با اصابت خمپاره از ناحیه کمر مجروح و قطع نخاع شد.
در این دیدار که در فضایی صمیمی و با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، رئیس اداره امور عمومی، مسئول امور ایثارگران، فرمانده کانون بسیج جامعه پزشکی شهدای گمنام، مسئول امور فرهنگی و مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان برگزار شد، لوح تقدیری به‌رسم یادبود به این جانباز سرافراز دفاع مقدس اهدا شد.

انتهای پیام/س.غ ۳۰۳۰