عمومی | سیویلیکا

مقالات مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، دوره ۲۲، شماره ۸۵ منتشر شد

لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۲۲، شماره ۸۵ این ژورنال به صورت زیر می باشد:

۱. مروری برآموزش بالینی ایمنی بیمار و پیشگیری از خطا در دانشجویان مامایی
۲. ارزیابی وضعیت یادگیری از طریق تلفن همراه در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
۳. معضلات پیش روی چاپ مقالات کیفی در مقطع دکترای پرستاری
۴. مقایسه شایستگی فرهنگی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در دوره عمومی و تخصص
۵. ارائه الگوی ریسک اجرای استراتژی بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی
۶. واژه نامه توصیفی: انجمن آموزش پزشکی اروپا
۷. واژه نامه توصیفی: آموزش پزشکی مبتنی بر نیازهای جامعه راهنماهای AMEE GUIDES
۸. واژه نامه توصیفی : نظریه
۹. واژه نامه توصیفی : همدلی
۱۰. استفاده از طرح تدریس اعضای تیم مجازی، در دوره علوم پایه پزشکی در دوران همه گیری کرونا: یک مطالعه اقدام پژوهی
۱۱. مقایسه استدلال اخلاقی پرستاران بخش های مراقبت ویژه و دانشجویان پرستاری در برخورد با معضلات اخلاقی
۱۲. چالش ها و راه کارهای آموزش در مقطع کارشناسی ارشد پرستاری ایران: یک مرور یکپارچه
۱۳. ارزیابی توانایی علمی متقاضیان جذب هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
۱۴. تاثیر مهارت آموزی الکترونیکی در دوره پاندمی کرونا بر ارتقای کیفیت آموزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک
۱۵. یادگیری و رضایت مندی کارورزان ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ارائه درس ارتوپدی به دو شیوه ی آموزش سنتی و ترکیبی
۱۶. الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در تدوین برنامه دکتری تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی
۱۷. میزان رضایت و کیفیت آزمون های آنلاین از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی قزوین
۱۸. دوره کوتاه مدت "آشنایی با پژوهش" برای دانشجویان جدیدالورود پزشکی: اشتراک یک تجربه
۱۹. واژه نامه توصیفی: رشته Discipline ، چندرشته ای Multidisciplinary میان رشته ایInterdisciplinary ، حوزه Field
۲۰. دیدگاه دانشجویان پزشکی مراکز آموزشی درمانی رازی قائم شهر نسبت به اثر بخشی آموزش مجازی در دوران کووید -۱۹
۲۱. نگاهی متفاوت به داوری مقالات توسط همتایان
۲۲. معرفی ابزارهای نگارش گزارش مطالعات کیفی در آموزش علوم پزشکی
۲۳. عدم صداقت علمی در یادگیری الکترونیکی تهدیدی برای شرافت نظام آموزش پزشکی در دوران همه گیری کووید ۱۹
۲۴. طراحی الگو جهت تبیین نقش دانشگاه در توسعه تعهد حرفه ای دانشجویان پرستاری
۲۵. ارتباط رسالت و رضایت شغلی با کیفیت تدریس اعضای هیات علمی در زمان آموزش های مجازی اپیدمی کرونا
۲۶. ارزشیابی برنامه توانمندسازی زبان انگلیسی از دیدگاه اساتید شرکت کننده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهانارزشیابی برنامه توانمندسازی زبان انگلیسی از دیدگاه اساتید شرکت کننده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
۲۷. دیدگاه دانشجویان پرستاری نسبت به کاربرد لاگ بوک در بخش های بالینی
۲۸. مروری بر الگوهای نگارش مشارکت نویسندگان در مقالات پژوهشی و ارائه الگوی کاربردی: طیف رنگی مشارکت
۲۹. آموزش اخلاق با شیوه ی روایت گری برای دانشجویان علوم پزشکی
۳۰. فناوری بلاک چین، نقش و کاربردهای آن در سیستم آموزشی
۳۱. مرور انتقادی
۳۲. مرور متون
۳۳. طراحی ساختار و فرایند اعتباربخشی برنامه های آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور
۳۴. بازخورد
۳۵. ارتقا مهارت پژوهش دانشجویان پیراپزشکی در طی همه گیری کووید -۱۹ از طریق آموزش تعاملی در یک رسانه اجتماعی: اشتراک یک تجربه
۳۶. شیوه نامه نظارت بر درمانگاه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
۳۷. تاثیر تدریس مساله محور از طریق یادگیری معکوس بر توانایی سبک های حل مساله ی یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
۳۸. تاثیر اجرای برنامه آموزشی ادغام افقی دروس علوم تشریحی بر دانش جنین شناسی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
۳۹. علوم انسانی پزشکی
۴۰. همبستگی بین بازخورد در آموزش بالینی و خود پنداره حرفه ای در دانشجویان پرستاری
۴۱. فراپژوهش
۴۲. شناسایی ابزارهای الکترونیکی برای پرورش مهارت های یادگیری خودرهیاب در برنامه درسی دانشجویان علوم پزشکی
۴۳. همبستگی آزمون صلاحیت بالینی با سایر آزمون های دوره پزشکی عمومی
۴۴. اقدامات آموزشی موثر بر بهبود یادگیری مبتنی بر مطالعات علوم اعصاب تربیتی: یک مطالعه مروری