عمومی | دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

جهاد تبیین از مصادیق بصیرت و میثاق با ولایت است



معاون اداری و مالی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه ماهان در دانشگاه با گرامیداشت حماسه ۹دی تصریح کزد: جهاد تبیین از مصادیق بصیرت و میثاق با ولایت است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر امین باقی زاده با ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره شهید گمنام از مساعدت های دکتر محبی رئیس دانشگاه، مسئولان استانی، مسئولان و مردم ماهان و دانشگاهیان در برگزاری باشکوه آئین های وداع، تشییع و تدفین شهید گمنام در دانشگاه تقدیر کرد.

دکتر باقی زاده با بیان اینکه دانشگاهیان در خط مقدم میثاق با ولایت قرار دارند خاطرنشان کرد: فعالیت های دانشگاه بالاخص در حوزه پژوهش و فناوری در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است. معاون اداری و مالی دانشگاه با گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت میثاق ولایت تصریح کرد: همه باید برای عزت و افتخار جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

وی تلاش شبانه روزی در راه توسعه و پیشرفت کشور، کوشش های علمی، پژوهشی و فناورانه را در مسیر بصیرت و عامل اقتدار جمهوری اسلامی از وظایف دانشگاهیان برشمرد.

دکتر باقی زاده با بیان اینکه مردم بصیر ایران در ۹دی ۱۳۸۸ بساط فتنه را جمع کردند گفت: بصیرت باید صفت ذاتی و جز لاینفک وجود ما باشد. وی افزود: دشمن همواره در حال فتنه است، در سه محور غربی، عبری و عربی هجمه تبلیغاتی علیه مردم راه انداخته و باید در هرزمانی و همواره غبار فتنه را کنار بزنیم و حقیقت را کشف کنیم و فریب توطئه های دشمن را نخوریم.

معاون اداری و مالی داتشگاه با تاکید بر جهاد تبیین جامعه دانشگاهی تصریح کرد: باید توانمندی ها و افتخاراتمان را فریاد بزنیم. جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر در دنیاست و باید توانایی هایمان را با افتخار در همه حوزه ها اعلام کنیم. دکتر باقی زاده اعلام کرد: دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته رتبه های اول و برتر در عرصه های مختلف در کشور کسب کرده است و جوانان باید به دستاوردهای علمی و فناورانه افتخار کنند. وی در بخش دیگری از سخنانش، رهبری داهیانه امامین انقلاب؛ مردم بصیر و آگاه و برکت خون شهیدان بالاخص شهید سردار سلیمانی را مایه عزت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: به کشور عزیزمان افتخار می کنیم و فریاد می زنیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

معاون اداری و مالی دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید توسنگ از سرداران شهید ماهان از همراهی مردم‌ شهید پرور بخش ماهان از امام جمعه، سپاه و نیروی انتظامی ماهان، دکتر زاهدی و دکتر پورابراهیمی نمایندگان کرمان و راور و مجمع نمایندگان استان، آموزش و پرورش، شهرداری، صداوسیما، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، هیاتهای مذهبی، هیات رئیسه و همکاران دانشگاه، اورژانس و همه نهادها و ادارات، نهادها و تشکلها در آئین های وداع، تشییع و تدفین شهید گمنام و حضور در گرامیداشت حماسه ۹دی و سومین روز تدفین شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تقدیر کرد.