عمومی | دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

نماز جمعه این هفته ماهان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته اقامه می شود



نماز جمعه این هفته ماهان نهم دی ماه همزمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و سومین روز تدفین شهید گمنام، به امامت حجت‌الاسلام مختارآبادی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار می‌شود.

روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با اعلام این خبر افزود: دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه و حجت الاسلام حبیب الله مختار آبادی امام جمعه ماهان از عموم مردم بویژه بخش ماهان و توابع، کرمان، جامعه دانشگاهی و اهالی رسانه دعوت کردند در آئین نماز جمعه، مراسم گرامیداشت یوم الله ۹دی و سومین روز تدفین شهید گمنام در دانشگاه شرکت نمایند.

بدین منظور ورودی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته (واقع در میدان انتهایی بزرگراه هفت باغ علوی و ابتدای جاده ماهان به جوپار) برای حضور نمازگراران از ساعت ۹:۳۰ صبح جمعه باز خواهد شد و نمازگزاران ضمن شرکت در مراسم ویژه ۹دی و گرامیداشت شهید گمنام این فریضه عبادی سیاسی را در سالن چندمنظوره دانشگاه در جوار مزار شهید گمنام به جا خواهند آورد.

بر پایه این گزارش، مرثیه سرایی و مداحی با نوای دلنشین حاج رضا نبوی، برپایی نمایشگاه بصیرت توسط بسیج دانشجویی و سخنرانی تبیینی از برنامه های این روز و شروع رسمی مراسم‌۱۰‌صبح اعلام شده است.

همچنین علاوه بر پارکینگهای موجود، در ورودی دانشگاه با همکاری شهرداری ماهان فضای وسیع و مناسبی جهت توقف خودروی نمازگزاران ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سه شنبه ششم دی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس با حضور حماسی دانشگاهیان و جمع کثیری از مردم بخش ماهان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تشییع و تدفین شد.