عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرستان مراکز بهداشت مرجع اصلی مسائل بهداشتی منطقه خود باشند

دکتر قاسم برجوئی‌فرد در نشست آموزشی سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان تنگستان اظهار داشت: پیش‌بینیِ مسائل و مشکلات احتمالی بهداشتی باعث می‌شود که شما به عنوان مرجع اصلی سلامت در شهر خود باشید.
وی شرکت در برنامه‌های آموزشی و دغدغه‌ی سلامت داشتن را از راه‌هایی دانست که باعث می‌شود در پیش‌بینی مسائل و مشکلات احتمالی توانمند باشید.
دکتر برجوئی‌فرد افزود: رفتار مسئولان شهری با شما بر اساس نوع رفتاری که شما در قبال وظایف خود دارید انجام می‌شود.
این مقام مسئول بهداشتی تاکید کرد: شما به عنوان مسئول سلامتِ منطقه‌ خود در قبال وظایف قانونی‌ای که به شما محول شده مسئولید و در مباحثی که ممکن است حول مشکلات پیش آید باید سمتِ نظام سلامت بایستید.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: وعده‌های خارج از مسئولیت‌ها، شما را از پیگیری وظایف قانونی که عهده‌دار آن هستید دور می‌کند.

رفتارتان با مجموعه تحت پوشش، منصفانه و در مشکلات، اصلاحی باشد


دکتر قاسم برجوئی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مجموعه تحت پوشش خود را منصفانه مدیریت کنید و افراد را بر اساس مقدار کارِ مفیدی که انجام می‌دهند قضاوت کنید.
وی با بیان اینکه متاسفانه برخورد حذفی در رفتارهای مدیریتی ما وجود دارد افزود: در مواقعی که فردی دچار مشکل می‌شود از برخورد در عصبانیت خودداری و اصلاح و نه حذف را سرلوحه کار خود قرار دهید.
دکتر برجوئی‌فرد با اشاره به تجربه یکی از سرپرستان مراکز گفت: وی به دلیل ارتباط دوستانه‌ای که با مجموعه‌ی تحت پوشش خود دارد، مسئولیت مهم‌تری را نپذیرفت.
وی خاطرنشان کرد : این اتفاق به دلیل مدیریت صحیحی است که وی در پیش‌گرفته است.

انتهای پیام/ م.ب ۲۰۲۰