عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

پیام های تقدیر و تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه به پاس حضور حماسی مردم در مراسم تدفین شهدای گمنام

پیام تقدیر و تشکر دکتر حسین شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مردم شهید پرور ودانشگاهیان عزیز به پاس استقبال از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند . «حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی”»

سلام و درود خدا بر روح پاک و مطهر شهدای والامقام که با خون خویش انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند.

خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، شاهد حضور چشمگیر و غیرقابل توصیف اساتید، همکاران، دانشجویان و مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهر شاهرود در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید والامقام دوران دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بودیم.

بی شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد و به راستی آفرین بر دانشگاهیان گرانقدر و دانشجویان عزیز و مردم ولایی و خداجوی شاهرود که بار دیگر با حضور حماسی و بی نظیر خود، حماسه ای سترگ آفریدند و برگ زرین دیگری به افتخارات این خطه قهرمان پرور افزودند.

اینجانب بعنوان خدمتگزاری کوچک ، از حضور پرشکوه و با بصیرت که جلوه زیبایی از وحدت، همدلی، همزبانی و یکپارچگی را به بهترین شکل و زیباترین حالت به منصه ظهور نهاد از دانشگاهیان گرانقدر، دانشجویان عزیز و اقشار مختلف مردم ومسئولین ارجمند صمیمانه سپاسگزاری نموده و از خداوند متعال دوام توفیقات همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیمودن مسیر نورانی و پرفروغ شهدای عزیز را خواستارم.

دکتر حسین شیبانی

رئیس دانشگاه

پیام تقدیر و تشکر حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم باغشنی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه از مردم شهید پرور ودانشگاهیان عزیز به پاس استقبال از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس

بسم رب الشهداء و الصدیقین

در سالروز شهادت ام االائمه فاطمه صدیقه (سلام الله علیها ) دانشگاه ما افتخار میزبانی شهیدی از پیروان مکتب سرخ فاطمی را داشت.

این روز برای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود روزی به یاد ماندنی خواهد بود، و در تاریخ دانشگاه ثبت خواهد شد، و ان شاء الله نقطه آغازین بهترین ها برای این دانشگاه می شود که "شهید پاک است و زمینی که در آن دفن می شود را پاک می کند ".

بر خود لازم می دانم از تمام کسانی که در مسیر رقم خوردن این اتفاق مبارک تلاش کردند تشکر کنم.
از ریاست محترم دانشگاه و معاونین خصوصا معاونت فرهنگی دانشجوی و مدیر فرهنگی این معاونت و معاونت توسعه و مشاور ریاست در امور مشارکتهای مردمی و حراست و علی الخصوص دانشجویان بسیجی دانشگاه و فارغ التحصیلان که خالصانه زحمت کشیدند.

امیدوارم میزبان خوبی برای این شهید جاوید الاثر باشیم .

والسلام علی من التبع الهدی

ابراهیم باغشنی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه