مقالات فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، دوره ۱۱، شماره ۲ منتشر شد
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۱، شماره ۲ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
الگوی برنامه درسی تربیت رسانه ای دانشجو معلمان بر اساس نظریه داده بنیاد
۲.
شاخص های تدریس اثربخش اساتید رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان
۳.
بررسی تطبیقی فرایند تالیف کتاب های درسی در ایران و چند کشور جهان (کره جنوبی، سنگاپور، ژاپن، ترکیه و آمریکا)
۴.
تدوین الگوی تلفیقی طراحی یادگیری و واکاوی یادگیری: رویکرد سازنده گرا
۵.
شناسایی سازوکارهای توسعه و نگهداشت نومعلمان در نظام آموزش و پرورش
۶.
ساخت و اعتباریابی پرسش نامه رفتارهای مخرب کلاسی
۷.
طراحی چارچوبی برای شناسایی و دسته بندی مولفه های دانشگاه سبز در دانشگاه فرهنگیان
۸.
شناسایی زمینه های همکاری و تعامل آموزشی بین مدارس متوسطه و دانشکده های روانشناسی و علوم تربیتی شهر تهران: یافته های یک مطالعه کیفی
۹.
واکاوی دلالت های اسناد بالادستی دانشگاه فرهنگیان بر ویژگی های معلم
۱۰.
پیش بینی عملکرد مدیران مدارس ابتدایی برحسب مولفه های کارکردهای اجرایی مغز
۱۱.
ارائه الگویی برای رتبه بندی مدارس غیر دولتی با رویکرد ذی نفعان و اسناد بالادستی
۱۲.
تبیین تجربه کاری معلمان مناطق محروم با نقش واسطه ویژگی های شغلی
۱۳.
پیش بینی انگیزش تحصیلی (الگوی MUSIC) دانشجویان آموزش از راه دور بر اساس عوامل بزرگ شخصیتی
۱۴.
بررسی انواع درک های دانش آموزان دوره متوسطه در مواجهه با شکل هندسی
۱۵.
واکاوی دیدگاه ها و عملکرد معلمان در زمینه تکلیف دهی به دانش آموزان در پایه های دوره اول ابتدایی
۱۶.
بررسی و مقایسه عملکرد نومعلمان دانش آموخته کارشناسی پیوسته و مهارت آموز ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان
۱۷.
پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس سبک های دلبستگی و مهارت های فراشناختی دانش آموزان
۱۸.
رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با حواس پرتی از تکلیف و بدرفتاری کلاسی از نظر دانش آموزان ابتدایی
۱۹.
جستاری در ویژگی های سقراط در جایگاه معلمی الهام بخش
۲۰.
تدوین الگوی توسعه فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان
۲۱.
کارکرد بن مایه اگزیستانسیالیستی «آزادی» در استعاره های مفهومی فارسی یازدهم متوسطه
۲۲.
نقش تفکر انتقادی و سرمایه های روان شناختی در پیش بینی رضایت شغلی معلمان متاهل شهر تهران
۲۳.
پیش بینی حمایت خود مختاری معلمان براساس عوامل استرس زای شغلی با میا نجی گری راهبرد های مقابله ای
۲۴.
بررسی تطبیقی «ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به فرزندان شهدا، جان باختگان، جانبازان و رزمندگان» در کشورهای مختلف
۲۵.
مقایسه اثربخشی رفتار درمانی- شناختی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بی نظمی هیجان افراد مبتلا به پرخوری عصبی (مورد مطالعه: دانش آموزان متوسطه شهر کرمان)
۲۶.
ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی مقیاس نقش شاهدان قلدری در مدرسه