مقالات فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، دوره ۱۱، شماره ۱ منتشر شد
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۱، شماره ۱ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
طراحی الگوی شایستگی های متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان در دوره آموزش ابتدایی
۲.
شناسایی اهداف و فعالیتهای مطلوب در برنامه درسی کارورزی تربیت معلم ایران
۳.
اثربخشی آموزش مهارت های خودتنظیمی انگیزشی بر سرزندگی تحصیلی، تاب آوری و درگیری تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیه پنج تبریز
۴.
اثر کیفیت زندگی کاری بر فلات شغلی معلمان ورزش
۵.
بررسی تاثیر اجرای سنجش عملکردی بر سطوح بالای یادگیری و انگیزش در درس ریاضی و ارائه مدل کاربردی (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر متوسطه دوم پایه دهم)
۶.
اثربخشی آموزش رفتارهای اجتماعی مطلوب تحصیلی بر اشتیاق و پایستگی تحصیلی دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم
۷.
تبیین و بررسی نشانگرهای نوآوری محتوای برنامه های درسی هنر مدارس
۸.
مطالعه تجربی شرایط اجتماعی نظم خرد بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان در درس فیزیک
۹.
برنامه درسی پنهان و رفتار مبتنی بر اقتصاد مقاومتی دانش آموزان (مورد: یک دبستان دخترانه)
۱۰.
اثربخشی آموزش راهبرد های تنظیم هیجان در مولفه های اهمال کاری تحصیلی و مولفه های عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
۱۱.
بررسی نقش جو روانی- اجتماعی کلاس درس در خلاقیت هیجانی دانش آموزان پایه ششم
۱۲.
مطالعه تاثیر برنامه تعالی مدیریت بر نوآوری با نقش واسطه ای چابکی و یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: مدارس متوسطه شهر ری)
۱۳.
پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش آموزان بر اساس بافت اجتماعی کلاس با میانجی گری مشارکت رفتاری و عاطفی
۱۴.
اثربخشی اجرای برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر نگرش به خلاقیت و انگیزه پیشرفت دانش آموزان دختر شهر اصفهان
۱۵.
شناسایی مولفه های فرامنطقه ای تربیت شهروندی در مکتب اسلام
۱۶.
تدوین الگوی مشارکت دستگاه ها و نهادها با نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی (مطالعه ای به روش فراترکیب)
۱۷.
ارزیابی ابعاد سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
۱۸.
ارائه الگوی برنامه درسی تلفیقی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
۱۹.
رابطه فراشناخت و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه گری راهبردهای تنظیم انگیزش
۲۰.
پیش بینی انگیزه پیشرفت تحصیلی از طریق سازگاری تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و اضطراب امتحان