عمومی | سیویلیکا

مقالات فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، دوره ۱۰، شماره ۳ منتشر شد

لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۰، شماره ۳ این ژورنال به صورت زیر می باشد:

۱. رابطه فلسفه تربیتی و سبک شناختی در حل مساله معلم با رشد قضاوت اخلاقی دانش آموزان
۲. میزان انطباق محتوای برنامه های درسی دوره ابتدایی با نیازهای مرتبط با ارتقای سواد محیط زیستی دانش آموزان در حوزه شناختی از دیدگاه معلمان
۳. تحلیل ابعاد اجتماعی دانش محتوای آموزشی در آموزش ریاضی
۴. واکاوی موانع و مشکلات فعالیت اعضای هیئت علمی در نظام آموزش عالی تربیت معلم
۵. ارائه مدل سنجش اثربخشی کارکردهای دانشگاه فرهنگیان
۶. رواسازی پرسشنامه هیجان های تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی (AEQ-ES)
۷. بررسی وضعیت سایش اجتماعی کارکنان و رابطه آن با بیگانگی شغلی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش لرستان
۸. پیش بینی بهزیستی روان شناختی براساس مولفه های خودارزشمندی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی
۹. تاثیر ابعاد مدیریت دانش بر انگیزش و عملکرد شغلی دبیران تربیت بدنی شهر شیراز
۱۰. آسیب شناسی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل تحلیلی سه شاخگی «۳c»
۱۱. شناسایی موانع اجرای اثربخش خط مشی های وزارت آموزش و پرورش با استفاده از روش دلفی فازی
۱۲. ارائه الگوی جذب دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد آمیخته)
۱۳. نقش میانجی درگیری شغلی معلمان در رابطه توانمندی های شخصیتی با فرسودگی شغلی
۱۴. نقش واسطه ای اضطراب امتحان در رابطه بین تنظیم شناختی هیجان و تعلل ورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان
۱۵. ارائه مدل خط مشی گذاری آموزشی مبتنی بر رویکرد رفتاری در حوزه آموزش های مهارتی در ایران: یک مطالعه کیفی
۱۶. بررسی نابرابری های آموزشی سیستان و بلوچستان در مقایسه با شاخص های کشوری و ارائه الگویی برای تحقق عدالت آموزشی با تاکید بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی