عمومی | دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

آمادگی دانشگاهیان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برای وداع، تشییع و تدفین شهید گمنام



دانشگاهیان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برای وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام  و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب لحظه شماری می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه  با توجه به برگزاری مراسم وداع، تشییع و تدفین شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، دانشگاهیان و مردم شهرماهان، کرمان و شهرها و روستاهای همجوار دانشگاه  خود را برای وداع و تشییع و تدفین شهید گمنام و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی آماده کرده‌اند.

بر پایه این گزارش روزانه ضمن برگزاری جلسات ستاد برگزاری مراسم وداع، تشییع و تدفین شهید گمنام در دانشگاه آخرین مراحل آماده سازی گلزار شهید گمنام و سالن های محل برگزاری آئین های وداع و سایر مراسم در حال انجام است.

بسیج دانشجویی نیز با برپایی نمایشگاه فاطمیه در جوار گلزار شهید گمنام فضای معنوی و فاطمی را در دانشگاه تحصیلات تکمیلی و صنعتی پیشرفته ایجاد کرده است.

در جای جای دانشگاه در همه واحدها و دفاتر همه در تکاپو و تلاش داوطلبانه و خودجوش هستند تا به شایستگی  پیکر مطهر و بهشتی شهید گمنام را تشییع و تدفین کنند.

این روزها پخش مداحی و نوحه ها حال و هوای خاصی به دانشگاه بخشیده و خاطرات سال های دفاع مقدس را زنده کرده است و هر کس هر کاری از دستش برمی آید خالصانه انجام می دهد.

دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با صدور پیامی با اشاره به اینکه  در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دانشگاه میزبان شمیم حضور بهشتی شهید گمنام است از اقشار مختلف مردم بویژه دانشگاهیان دعوت کرد  با حضور حماسی در مراسم وداع، تشییع و تدفین شهید گمنام با آرمان های شهداء تجدید پیمان کنند.

وی تاکید کرده است: همه با هم  سه شنبه ششم دی ماه و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهید گمنام این ستاره‌ پر فروغ را بر دوش خواهیم کشید و پیمان دوباره با آرمانهای مقدس شهیدان و امام شهداء خواهیم بست.

در همین زمینه دکتر روح اله فدائی نژاد معاون دانشجویی و فرهنگی تشییع و تدفین شهید گمنام را مایه عزت و برکت دانشگاه برشمرد و بر حضور حماسی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی در مراسم تصریح کرد.

دکتر امین باقی زاده معاون اداری و مالی دانشگاه که همه امکانات دانشگاه را برای برگزاری باشکوه مراسم وداع، تشییع و تدفین شهید گمنام بسیج کرده است همکاری و فعالیت دانشگاهیان را برای برگزاری عزتمندانه این مراسم جهادی و صادقانه توصیف کرد.

وی از حضور شهید گمنام در دانشگاه به عنوان رویدادی تاریخی یاد کرد و گفت: دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم با حضور پرشور خود حماسه ای ماندگار خلق خواهند کرد.

دکتر محبی رئیس دانشگاه و معاونان دانشگاه از همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرمان، امام جمعه، فرمانده سپاه، بخشدار، شهردار، شورای شهر، مدیریت آموزش و پرروش و سایر دستگاه ها و نهادهای بخش ماهان و همه کسانی که در برگزاری مراسم وداع، تشییع و تدفین شهید گمنام با دانشگاه همکاری می کنند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته آئین وداع با شهید گمنام دوشنبه پنجم دی ماه از ساعت ۹ صبح با حضور دانشگاهیان و دانش آموزان ماهان و جمعی از خانواده معزز شهداء در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی در این دانشگاه برگزار می شود.

همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام از ساعت ۸وسی دقیقه صبح سه شنبه ششم دی ماه همزمان با  شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، از شهر ماهان به سمت دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته (انتهای بزرگراه هفت باغ علوی) برگزار و پیکر مطهر شهید گمنام در گلزار شهید گمنام دانشگاه به خاک سپرده می شود.

آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته ماهان نیز جمعه ۹ دی ماه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار می گردد.