برگزاری سومین جلسه ستاد توزیع دارویی استان در سالن کنفرانس معاونت غذا و دارو
سومین جلسه ستاد توزیع دارویی استان در سالن کنفرانس معاونت غذا و دارو برگزار شد.
سومین جلسه ستاد توزیع داروی استان با هدف بررسی آخرین مطالبات مالی شرکت های پخش دارو از مراکز درمانی و دارویی تابعه، نحوه توزیع متوازن دارو در سطح استان به جهت بهبود دارو رسانی به مناطق مختلف استان و رفع کمبودها، با حضور مشاور ریاست دانشگاه، معاون غذا و دارو، مدیر دارو، مدیر مالی و مدیر بودجه دانشگاه، نماینده اداره بازرسی دانشگاه، نمایندگان سازمان های بیمه گر، نظام پزشکی، انجمن داروسازان و کارشناسان دارویی معاونت در محل سالن کنفرانس معاونت غذا و دارو برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر صدرایی معاون غذا و دارو ضمن خیر مقدم به مدعوین، با توجه به اهمیت تامین و جذب اقلام دارویی توسط شرکت های دارویی، برنامه واهداف ستاد توزیع دارو را در ماه جاری بیان داشتند.
در ادامه جفایی، مدیر مالی دانشگاه، خبر از تلاش مستمر اداره امور مالی در جهت جذب اعتبار برای تسویه حساب مطالبات دارویی تا پایان سال ۱۴۰۰ در دی ماه سال جاری دادند.
دکتر کمالی مدیر دارویی دانشگاه مطالبی در خصوص اهمیت توزیع متوازن دارو و تاثیر آن بر کاهش سرگردانی بیماران و رضایت ان ها ایراد نمودند.
در پایان دکتر ایروانی، مشاورریاست دانشگاه، ضمن تاکید بر پیگیری کمبود های دارویی مراکز درمانی جهت پیشگیری از بلاتکلیفی بیماران، از کلیه مدیران شرکت های پخش و کارشناسان دارویی در خصوص پیگیری کمبود های مقطعی دارو تقدیر و تشکر کردند.
سومین جلسه ستاد توزیع داروی استان با هدف بررسی آخرین مطالبات مالی شرکت های پخش دارو از مراکز درمانی و دارویی تابعه، نحوه توزیع متوازن دارو در سطح استان به جهت بهبود دارو رسانی به مناطق مختلف استان و رفع کمبودها، با حضور مشاور ریاست دانشگاه، معاون غذا و دارو، مدیر دارو، مدیر مالی و مدیر بودجه دانشگاه، نماینده اداره بازرسی دانشگاه، نمایندگان سازمان های بیمه گر، نظام پزشکی، انجمن داروسازان و کارشناسان دارویی معاونت در محل سالن کنفرانس معاونت غذا و دارو برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر صدرایی معاون غذا و دارو ضمن خیر مقدم به مدعوین، با توجه به اهمیت تامین و جذب اقلام دارویی توسط شرکت های دارویی، برنامه واهداف ستاد توزیع دارو را در ماه جاری بیان داشتند.
در ادامه جفایی، مدیر مالی دانشگاه، خبر از تلاش مستمر اداره امور مالی در جهت جذب اعتبار برای تسویه حساب مطالبات دارویی تا پایان سال ۱۴۰۰ در دی ماه سال جاری دادند.
دکتر کمالی مدیر دارویی دانشگاه مطالبی در خصوص اهمیت توزیع متوازن دارو و تاثیر آن بر کاهش سرگردانی بیماران و رضایت ان ها ایراد نمودند.
در پایان دکتر ایروانی، مشاورریاست دانشگاه، ضمن تاکید بر پیگیری کمبود های دارویی مراکز درمانی جهت پیشگیری از بلاتکلیفی بیماران، از کلیه مدیران شرکت های پخش و کارشناسان دارویی در خصوص پیگیری کمبود های مقطعی دارو تقدیر و تشکر کردند.