عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

اولین جلسه کارگروه تخصصی مرجعیت علمی و آینده نگاری برگزار شد

اولین جلسه درون دانشگاهی " کارگروه تخصصی مرجعیت علمی و آینده نگاری"  در مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه برگزار گردید.

دراین جلسه که با حضور اعضاء و جانشین محترم  مدیریت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه  برگزار گردید شاخص های این کارگروه  تخصصی مطرح و  مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.