عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

مراسم استقبال و وداع با پیکر دو شهید خوشنام در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد

در ایام سوگواری و شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، فضای دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور مردان دانشگاه ایمان، ایثار، مردانگی و فداکاری عطرآگین شده است. لاله‌هایی از تبار عشق، شور و شعور و از جنس عاشوراییان. ستاره‌هایی که با گمنامی، نامشان به عرش رسید و زندگان جاوید تاریخ شدند، این راست قامتان همیشه جاوید تاریخ، ما را به میهمانی فرا می‌خوانند. به همت شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر دو شهید خوشنام با حضور جمعی از مسئولین، کارکنان و دانشجویان در نمازخانه مجموعه آموزش عالی فلسفی برگزار شد .

این مراسم که در فضای گرم و پرشور برگزار شد سردار محمد احمدیان به بیان خاطراتی از رشادت ها و جان فدایی ها شهدای جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: اوضاع و شرایطی را که هم اکنون در جامعه داریم و اتفاقاتی را که در کشور رخ داده است دلیلش دور بودن عده ای از آرمان های شهدا و افکار و اعتقاداتشان است. شهیدان جان بر کف در راه اعتلای ایران اسلامی به جایگاه رفیع، از هر چه داشتند گذشتند تا دشمن نتواند به این مملکت دست یابد. در ادامه این مراسم پس از پخش کلیپ، کربلایی ابوالفضل مرشدی به مداحی و نوحه سرایی پیرامون شهدای جنگ تحمیلی پرداخت و با ذکر زبان حالی از حادثه عاشورا و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها بر حال و هوای معنوی این مراسم افزود .

در پایان پس از وداع با پیکر مطهر دو شهید گرانقدر خوشنام ایران اسلامی، این دو شهید والا مقام توسط شرکت کنندگان در این مراسم تشییع شد .