مقالات فصلنامه آموزش پژوهی، دوره ۸، شماره ۳۰ منتشر شد
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۸، شماره ۳۰ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
انگیزه خواندن و ارتباط آن با توانایی درک مفاهیم در بین دانشجویان مقطع کارشناسی ایرانی در رشته های مختلف
۲.
واکاوی مولفه های تفکر انتقادی در تمرین ها و پرسش های پایانی داستان های کتب فارسی خوانداری سوم تا ششم ابتدایی
۳.
تجارب زیسته ی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در شناخت چالش ها و راهکارهای موثر در کاهش بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
۴.
تحلیل محتوای نجوم در کتاب های دوره های ابتدایی و اول متوسطه
۵.
مدل سازی عوامل موثر بر هوشمندسازی مدارس با رویکرد (ISM)
۶.
معرفی پارادایم جدید آموزش ۴ آموزش و یادگیری در عصر دیجیتال، تغییر یا انقلاب؟
۷.
بررسی سنجش صلاحیت های آموزش مجازی معلمان در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) (مورد مطالعه؛ معلمان ابتدایی منطقه موسیان در استان ایلام)
۸.
اثربخشی آموزش بازی درمانی بر هویت اجتماعی تعدادی از کودکان پیش دبستانی ناحیه ۴ شهر شیراز