مقالات مجله مطالعات روانشناسی تربیتی، دوره ۱۹، شماره ۴۷ منتشر شد
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۹، شماره ۴۷ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
پیش بینی سازگاری اجتماعی بر اساس سبک های فرزندپروری، کمالگرایی و تفکر خلاق در دانش آموزان
۲.
مدل معادلات ساختاری پیش بینی اشتیاق تحصیلی بر اساس سبک های اسناد و سرمایه های روانشناختی با میانجی گری تجربه شیفتگی در دانشجویان
۳.
اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بین فردی بر امید به تحصیل و احساس تعلق به مدرسه
۴.
اثربخشی مداخله ی رایانه-محور کاپیتان لاگ بر عملکرد برنامه ریزی-سازماندهی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
۵.
ارائه مدل ساختاری کمک طلبی بر اساس خودتعیین گری و شکفتگی با نقش میانجی درگیری تحصیلی دانش آموزان
۶.
نقش ابعاد سبک تدریس ادراک شده در پیش بینی توانمندسازی روانشناختی و پیوند با مدرسه دانش آموزان
۷.
مقایسه هوش هیجانی و توانایی شناختی در دانشجویان با پاسخ وانمود و عادی
۸.
اثربخشی آموزش برنامه فرزندپروری حمایت گرایانه بر الگوهای فرزندپروری، افسردگی، اضطراب و استرس مادران و مشکلات رفتاری برونی سازی کودکان
۹.
تدوین مدل تفکر انتقادی بر اساس عدالت اخلاقی و توانایی های شناختی با میانجی گری فراشناخت در دانشجویان
۱۰.
بررسی تجربه زیسته خودکارآمدی اجتماعی دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه