مقالات دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، دوره ۱۴، شماره ۳ منتشر شد
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۴، شماره ۳ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
ساخت و بررسی پایایی و روایی پرسشنامه تکوین هوش معنوی دانش آموزان دوره دوم متوسطه
۲.
مروری بر روش های نوین ارزشیابی در آموزش بالینی دانشجویان علوم پزشکی
۳.
نگرش نسبت به تقلب تحصیلی و ارتباط آن با انگیزه پیشرفت تحصیلی و عزت نفس دانشجویان
۴.
تاثیر الگوی نقشه مفهومی در رشد تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته آموزش پزشکی
۵.
موانع رفتار اطلاع یابی دانشجویان پرستاری در دروس زبان انگلیسی عمومی و زبان تخصصی از دیدگاه اساتید: مطالعه کیفی
۶.
اثربخشی تعدیل سوگیری شناختی وابسته به تهدید بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوازدهم
۷.
بررسی اثربخشی بازی رایانه ای آموزشی تولیدشده بر درگیری تحصیلی دانش آموزان پسر پایه اول دوره متوسطه دوم شهر تهران
۸.
مدل یابی سرزندگی تحصیلی بر اساس باورهای فراشناختی با نقش واسطه ای درگیری تحصیلی