عمومی | دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

پژوهشگران دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناروی پیشرفته تجلیل شدند



آئین تجلیل از پژوهشگران دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناروی پیشرفته کرمان با حضور دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه، اعضای هیات علمی، یاوران علمی و دانشجویان  به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم که ۲۳ آذر برگزار شد از دکتر امین باقی زاده، دکتر هادی بیت اللهی، دکتر هادی ابراهیمی فر به عنوان پژوهشگر برتر به ترتیب از گروه کشاورزی، علوم پایه و گروه فنی و مهندسی و دکتر زهرا حسنی به عنوان فناور برتر دانشگاه تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از دکتر سعیده خضری به عنوان پژوهشگر برتر در بخش یاوران علمی  تجلیل شد.

دکتر الهام رئیسی سربیژن و ندازارعی نیز به عنوان پژوهشگر برتر در بخش دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر پایه این گزارش دکتر مهدی رحیمی و دکتر داریوش افضلی از پژوهشکده علوم محیطی، دکتر علی ایرانمنش از پژوهشکده انرژی، دکتر روح الله ثمره هاشمی از پژوهشکده فوتونیک، دکتر علی بهراد از پژوهشکده مواد، دکتر محمد ماهانی از دانشکده شیمی و مهندسی شیمی، دکتر احمد اسماعیلی ترشابی از دانشکده علوم و فناوری های نوین، دکتر محمد نجف زاده از دانشکده عمران و نقشه برداری، دکتر رضا دهقانی از دانشکده مکانیک و مواد و دکتر علی فرحبخش از دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر تقدیر شد.