عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

انتخاب غرفه مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان غرفه برتر در  نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور

رئیس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب غرفه این مرکز به عنوان غرفه برتر در  بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نعمت هدایت ۲۳ آذر از انتخاب غرفه مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان غرفه برتر در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور خبر داد.
وی با بیان اینکه این موفقیت برای اولین بار برای مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی حاصل شده است.
هدایت با بیان اینکه در این نمایشگاه دستگاه تولید کیسه محلول های تزریقی و فراورده های دارویی شرکت نیکا تدبیر اسپاد مستقر در این مرکز به عنوان یکی از فناوری های برتر نمایشگاه انتخاب شد، افزود: همچنین چهار تفاهم نامه با صندوق های نوآوری و مراکز رشد دانشگاه های دیگر منعقد گردید.
رئیس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی همچنین از مذاکره با سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در محصولات فناورانه مرکز از قبیل اسکنر مغناطیسی زمین، دستگاه پیش سازگاری الکترومغناطیسی و الگوریتم های کنترل پرواز و هدایت کوادکوپترها خبر داد.
پایان خبر