ارتقاء رتبه هشت نفر از اعضای هیاتعلمی دانشگاه شیراز
در جلسه ی هیات ممیزه ی دوشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱،
«دکتر سجاد تقوایی»
، عضو هیات علمی دانشکده ی مکانیک؛
«دکتر مهسا شعله»
و
«دکتر محمدصادق میرزاابوالقاسمی»
، اعضای هیات علمی دانشکده ی هنر و معماری؛
«دکتر محمدامین نعمت الهی»
عضو هیات علمی دانشکده ی کشاورزی؛
«دکتر جعفر قاجار»
، عضو هیات علمی دانشکده ی مهندسی، شیمی، نفت و گاز، از مرتبه ی استادیاری به مرتبه ی دانشیاری ارتقاء یافتند.
همچنین در این جلسه،
«دکتر طهورا شمالی»
، عضو هیات علمی دانشکده ی دامپزشکی از مرتبه ی دانشیاری به مرتبه ی استادی و
«دکتر محمدهاشم یزدان پرست»
عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی از مرتبه ی مربی به استادیاری ارتقاء یافتند.
در جلسه ی هیات ممیزه ی دوشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱،
«دکتر مجید هاشمی»
عضو هیات علمی دانشکده ی علوم دانشگاه شیراز از مرتبه ی دانشیاری به مرتبه ی استادی ارتقاء یافت.
روابط عمومی دانشگاه شیراز، ضمن عرض تبریک به این استادان ارجمند، از درگاه خداوند متعال برای ایشان آرزوی تندرستی، بهروزی و موفقیت روزافزون دارد.
روابط عمومی دانشگاه شیراز
آدرس کوتاه :
https://shirazu.ac.ir/article/۳۰۰۵۴۰۵