عمومی | دانشگاه شیراز

ارتقاء رتبه‌ هشت‌ نفر از اعضای هیات‌‌علمی دانشگاه شیراز

در جلسه ی هیات ممیزه ی دوشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱، «دکتر سجاد تقوایی» ، عضو هیات علمی دانشکده ی مکانیک؛ «دکتر مهسا شعله» و «دکتر محمدصادق میرزاابوالقاسمی» ، اعضای هیات علمی دانشکده ی هنر و معماری؛ «دکتر محمدامین نعمت الهی» عضو هیات علمی دانشکده ی کشاورزی؛ «دکتر جعفر قاجار» ، عضو هیات علمی دانشکده ی مهندسی، شیمی، نفت و گاز، از مرتبه ی استادیاری به مرتبه ی دانشیاری ارتقاء یافتند.
همچنین در این جلسه، «دکتر طهورا شمالی» ، عضو هیات علمی دانشکده ی دامپزشکی از مرتبه ی دانشیاری به مرتبه ی استادی و «دکتر محمدهاشم یزدان پرست» عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی از مرتبه ی مربی به استادیاری ارتقاء یافتند.
در جلسه ی هیات ممیزه ی دوشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱، «دکتر مجید هاشمی» عضو هیات علمی دانشکده ی علوم دانشگاه شیراز از مرتبه ی دانشیاری به مرتبه ی استادی ارتقاء یافت.

روابط عمومی دانشگاه شیراز، ضمن عرض تبریک به این استادان ارجمند، از درگاه خداوند متعال برای ایشان آرزوی تندرستی، بهروزی و موفقیت روزافزون دارد.

روابط عمومی دانشگاه شیراز




آدرس کوتاه :
https://shirazu.ac.ir/article/۳۰۰۵۴۰۵