مقالات دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، دوره ۱۵، شماره ۴ منتشر شد
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۵، شماره ۴ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
طراحی برنامه درسی نظام آموزش مجازی ایران براساس الگوی نه گانه کلاین در دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی ۱۳۹۲-۱۳۹۳؛ موانع و چالش ها
۲.
راهبردهای سواد سلامت نیروی انسانی ( مطالعه کیفی در یکی از بانکهای کشور )
۳.
رابطه بین سبک های یادگیری و خلاقیت با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول
۴.
تحلیلی بر ماموریت ها و اهداف، محتوا؛ ابزارها و کارکردهای مراکز بالندگی اعضای هیئت علمی در دانشگاه های کلاس جهانی: مقایسه ای تطبیقی
۵.
تاثیر یادگیری فراشناختی و یادگیری خودراهبر بر سطح یادگیری الکترونیکی : نقش واسطه گری جهت گیری زندگی
۶.
واکاوی ضرورت طراحی برنامه درسی مهارتهای مطالعه و یادگیری در نظام آموزش عالی ایران
۷.
رابطه راهبردهای خودتنظیمی و اهداف پیشرفت با درگیری تحصیلی و میانجیگری خودناتوان سازی و کمال گرایی
۸.
اعتباربخشی الگو مناسب ارزیابی کیفیت برنامه درسی الکترونیکی در آموزش عالی کشور
۹.
مدل یابی اهمال کاری دانشجویان پزشکی براساس باورهای فراشناختی با نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری
۱۰.
طراحی الگوی شایستگی های کارکردی دانش آموختگان دکتری دانشگاه ها