مقالات دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، دوره ۱۵، شماره ۳ منتشر شد
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۵، شماره ۳ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
طراحی الگوی یادگیری همیارانه در محیط های یادگیری برخط
۲.
تاثیر چندرسانه ای آموزشی بر راهبردهای حل مسئله و هدف گرایی تحصیلی دانشجویان
۳.
مدل یابی خودهای انگیزشی زبان انگلیسی بر اساس عملکرد زبان با نقش میانجی اضطراب یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان مقطع دوم متوسطه
۴.
بررسی رابطه بین میزان استفاده از تلفن همراه با ابعاد اهمال کاری تحصیلی بر حسب رشته تحصیلی دانشجویان
۵.
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس تیپ های شبانه روزی صبحگاهی- شامگاهی با نقش واسطه ای انگیزش پیشرفت در دانشجویان پرستاری
۶.
روابط ساختاری توسعه منابع انسانی با عملکرد سازمانی در معلمان تربیت بدنی با تاکید بر جهت گیری اهداف پیشرفته
۷.
رابطه حل مساله اجتماعی با پذیرش و استفاده از منابع مبتنی بر وب در فعالیت های آموزشی- پژوهشی بر اساس مدل پذیرش فناوری
۸.
شناسایی و اعتباریابی مبانی و اهداف الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی
۹.
تبیین و واکاوی پدیده اهانت در حوزه پزشکی از نگاه آموزه های اسلامی
۱۰.
تاثیر آموزش چهره به چهره بر اصلاح سبک زندگی بیماران تحت جراحی اسلیو گاسترکتومی