عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

دومین جلسه ماهانه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل (مغان) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل دومین جلسه ماهانه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی مرکز با حضور دکتر کمال شهبازی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونان، روسای ایستگاه‌ها و بخش‌های تحقیقاتی و رئیس مرکز رشد واحدهای فناور یکشنبه ۲۰ آذرماه سال جاری در سالن کنفرانس مرکز برگزار شد.

دکتر کمال شهبازی هدف از برگزاری جلسه ماهانه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی را بررسی مسائل و مشکلات در حوزه‌های مختلف و تلاش برای ارائه راهکارهای پیشنهادی و دستیابی به یک الگوی روشن برای حل مشکلات عنوان کرد و گفت: بحث و تبادل نظر برای طرح مسائل جهت رفع چالش‌های موجود، از ضروریاتی است که دستاوردهای ارزشمندی را به همراه خواهد داشت و می‌تواند چارچوب‌های کلی برای احصای مشکلات و ارائه راهکار‌های پیشنهادی برای تعامل هرچه بهتر برای پیشرفت امور باشد.

دکتر اخوان معاون پژوهش و فناوری و انتقال یافته‌های مرکز با بیان اینکه فعالیت‌های ترویجی، دستاوردهای قابل تجاری سازی، اثربخش یاوران تولید، یافته‌های قابل ترویج و مقالات نقش مهمی در ارتقای عملکرد پژوهشی مرکز دارند ضمن تقدیر از زحمات اعضای هیات علمی و محققان مرکز از آن‌ها خواست نسبت به این امور توجه جدی داشته باشند.

دکتر جوهری معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی مرکز مطالبی در خصوص صرفه‌جویی، اطلاع رسانی به موقع در مزایده‌ها و مناقصات و تکریم ارباب رجوع بیان کرد و وفاق و همدلی بین همکاران را قابل تقدیر برشمرد.

در ابتدای جلسه مصوبات اولین جلسه هماهنگی مطرح و میزان پیشرفت آن‌ها موردبررسی قرار گرفت. در ادامه روسای ایستگاه‌های تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی ایستگاه آلاروق اردبیل، مشگین شهر، مغان و روسای بخش‌های تحقیقاتی گیاه‌پزشکی، فنی و مهندسی، جنگل‌ها و مراتع، رئیس مرکز رشد واحدهای فناور و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداخته و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.