عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

از معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تقدیر به عمل آمد

به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه ،در این همایش از دکتر صیدآبادی؛ معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت شاهرود، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود به عنوان یکی از معاونین برتر در حوزه برنامه های داوطلبان سلامت  و حمیده حاج جوادی؛ داوطلب سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهرک انقلاب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود به عنوان داوطلب سلامت نمونه  تقدیر و لوح یادبودی به آناناعطا گردید.