عمومی | دانشگاه شاهد

مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار شد

به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه ، مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، به میزبانی دانشکده پرستاری و مامایی و همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه، یکشنبه ۱ ۴۰۱ /۹/۱۳ از ساعت ۱۰ در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی  برگزار گردید. این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و سرود جمهوری آغاز گردید.






در ابتدای جلسه خانم دکتر حیدری رییس دانشکده پرستاری و مامایی ضمن تبریک روز پرستار بیاناتی در خصوص ارزش و جایگاه پرستار در محیط درمان ایراد نمود.

سپس کلیپی از  بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مقام و جایگاه پرستاری پخش گردید.





در ادامه دکتر ساویز مشاور ارشد رییس دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات دکتر اولیا رییس سابق دانشکده، این نکته را متذکر شدند که هر تغییری فرصتی دوباره‌ای برای تغییر روش‌هاست تا همه امور و فعالیت‌ها رو به پیشرفت باشد. در ادامه ایشان اشاره نمودند که اگر پرستاران بخواهند به جنبه مالی و مزایای کاری فکر کنند هرگز این شغل را را به دلیل سختی‌های بسیار انتخاب نمی‌کردند. در جامعه امروز، عنایت خاصی به پرستاران وجود دارد. همچنین ایشان ضمن اشاره به فعالیت پرستاران در دوران دفاع مقدس، دوران کرونا را یکی دیگر از دوران مهم فعالیت‌های پرستاران دانستند که جامعه خدمت بزرگی نمودند.





از جمله سخنرانان دیگر برنامه خانم مظهری به عنوان چهره علمی دانشکده و آقای جواد فروغی دارنده مدال المپیک توکیو و عضو تیم تیراندازی کشور بودند.

دیگر برنامه‌های این مراسم، کلیپی از مدافعان سلامت، دکلمه‌خوانی، مولودی‌خوانی و در انتهای برنامه نیز به افراد حاضر در سالن که نامشان به اسم زینب (س) بود و همچنین به تعدادی از حاضرین به قید قرعه توسط مسئولین و نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، هدایایی اهدا گردید و مراسم با ذکر صلوات و پذیرایی  به پایان رسید.








کانال ایتا روابط عمومی دانشگاه شاهد :
h​ttps://eitaa.com/shahed_pr