عمومی | پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

نشست «از مردم‌نگاری تا انسان‌نگاری» برگزار می‌شود

نخستین نشست از سلسله‌نشست‌های دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور با عنوان «از مردم‌نگاری تا انسان‌نگاری»، ازسوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

در این نشست که شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، طیبه عزت‌اللهی نژاد (عضو هیات‌علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) و مهرداد عربستانی (عضو هیات علمی دانشگاه تهران) سخنرانی خواهند کرد.

دبیری این نشست را مهدی اکبری گلزار (مردم‌شناس و جامعه‌شناس) بر عهده دارد.


گفتنی است دومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور، همزمان با هفته پژوهش ۱۴۰۱، به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و با مشارکت مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این رویداد فرهنگی، آخرین دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی حوزه فرهنگ و هنر و نیز تازه‌های کتاب این مراکز، از شنبه ۱۹ آذر تا چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران با تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصد (ویژه استادان و دانشجویان) به نمایش گذاشته خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست، می‌توانند به باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان ۱۶ آذر، شماره ۱۶ مراجعه و یا به‌صورت برخط در این برنامه شرکت نمایند.

نشانی برخط برنامه:

https://www.aparat.com/ricac/live