عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

اکران دانشجویی لاتاری و به وقت شام در دانشگاه ازاد اسلامی واحد کرج

به همت بسیج دانشجویی و با همکاری روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی واحد کرج دو فیلم روز سینمای کشور در سالن اجتماعات مرکزی این دانشگاه اکران شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی واحد کرج  فیلم های لاتاری و به وقت شام در دو روز جداگانه و در دو سانس به نمایش درامد.

به گفته علی مجیدی مسئول بسیج دانشجویی واحدکرج اکران این فیلم ها در راستای انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی حوزه بسیج دانشجویی در دانشگاه و به منظور ایجاد پویایی و نشاط فرهنگی صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: «نمایش این فیلم ها در دانشگاه با استقبال بسیار چشمگیری از سوی دانشجویان همراه بود به طوری که ۷۰۰بلیط ورودی برای فیلم لاتاری ظرف دو روز فروخته شد و برای پاسخگویی به علاقمندان یک سانس دیگر نیز به نمایش این فیلم افزوده شد و درمجموع بیش از ۲۱۰۰ نفر بیننده این دو فیلم در دانشگاه ازاد اسلامی واحدکرج بودند.»

مجیدی افزود: «اجرای این دو برنامه نمونه موفقی از استقبال و ارتباط دانشجویان با محتوای ارزشی در قالب امروزی ان است و بی تردید این طیف از برنامه ها نقطه عطفی در رویکرد فرهنگی جبهه انقلاب خواهد بود که جبهه مقابل و ضدارزشی را به انفعال واداشته است.»

روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی واحد کرج