عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی داوطلبان سلامت شهرستان دیّر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر در این جشنواره، اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت روز جهانی داوطلب و با هدف ارتقای آمادگی جسمانی و ایجاد شور و نشاط در بین داوطلبان سلامت در ۴ رشته برگزار شد.
عباس آدمیت‌نسب گفت: این جشنواره فرهنگی ورزشی با حضور ۵۰ نفر از داوطلبان سلامت و همچنین عوامل فنی و اجرایی در چهار رشته آمادگی جسمانی، دارت، پرتاب مدیسین بال، طناب زنی، بازی بومی محلی برگزار شد.
وی افزود: در راستای ارتقای سطح آگاهی و سواد سلامت، علاوه بر برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقه کتاب‌خوانی نیز برگزار شد که شرکت‌کنندگان با مطالعه دو کتاب «معایب تک‌فرزندی » و «سبک زندگی سال » و پاسخ به سوالات با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی با اشاره به روز جهانی داوطلب افزود: برنامه‌های متنوعی از قبیل جشنواره فرهنگی ورزشی، مسابقه کتاب‌خوانی، اردوی سیاحتی، تجلیل از داوطلبان برتر سلامت، نشست صمیمانه داوطلبان سلامت با امام‌جمعه و معاون فرماندار، تهیه تراکت و پوستر، آموزش در مدارس و ... توسط واحد آموزش سلامت به این مناسبت برگزار شد.
روز ۱۴ آذر به‌عنوان جهانی داوطلب نام‌گذاری شده است و شعار امسال این روز «انسجام اجتماعی و عدالت در سلامت از طریق ترویج فرهنگ داوطلبی » است.
انتهای پیام/(۳۰۵۰- ح.ن)