عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

پیام تبریک سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

بدون تردید امنیت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون مجاهدت جوانان برومندی است که در شرایط حساس همواره نقش فعال و تاثیرگذاری در حیات نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده اند.

اکنون بر دانشجوبان و جوانان دانشمند و آگاه لازم است  با عزمی جهادگونه در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و با قرار گرفتن در مسیر رشد و تعالی، تولید علم نافع، نوآوری و کارآفرینی، زمینه پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم کنند و میهن عزیزمان را به جایگاهی شایسته برسانند.

تکیه بر توانمندی دانشجویان، تخصص و انگیزه اساتید جوان و همت کارکنان خدوم، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود امروز مدارج مهمی از رشد و توسعه در عرصه های آموزشی و پژوهشی را طی نموده و پرشتاب تر از گذشته در مسیر توسعه گام بر می دارد. حرکت پرشتاب دانشگاه  به سوی آینده ای روشن، بیش از گذشته جریان دارد و امید است حضور شما دانشجویان عزیز در این مجموعه به رشد، تعالی و ارتقای دانشگاه  بیش از گذشته سرعت ببخشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک این روز ماندگار، از خداوند بزرگ برای دانشجویان این دانشگاه در همه امور به ویژه عرصه های علمی و پژوهشی، توفیقات روزافزون مسئلت می کنم و امیدوارم همچون گذشته سربلندی و عزت جمهوری ایران اسلامی در سایه همت بلند، حضور فعال و اندیشه پویای شما جوانان غیور و دانشجویان با بصیرت محقق شود.

دکتر فرحناز جان محمدی

سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه