عمومی | دانشگاه سیستان و بلوچستان

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

دکتر غلامرضا رضایی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در پیامی سالگرد حماسه ۱۶ آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی استان به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام تبریک دکتر غلامرضا رضایی به شرح ذیل است:

بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

آن نهال که امروزه به درختی تنومند و استوار تبدیل شده، حال به دست شما عزیزان سپرده شده است و این مسئولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ملّت و بخصوص شما دانشجویان مسلمان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقّی این کشور هستید، در قبال آن وظیفه دارید.

۱۶ آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده‌اند.

دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت، توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.

اینجانب ۱۶ آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته، توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

غلامرضا رضایی
رئیس دانشگاه