عمومی | دانشگاه صنعتی قم

‫رئیس دانشگاه صنعتی قم در پیامی ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بی شک استقلال ،آزادی وشکوه ایران اسلامی مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگی است که با خون خود این انقلاب را به ما هدیه کرده اند.
تاریخ هیچ گاه استبداد ستیزی دانشجویان به ویژه سه دانشجوی مبارز مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ نیا را فراموش نخواهد کرد. در واقع شهادت این سه بزرگ مرد نقطه عطفی برای آگاهی بخشی مردم ایران و آغاز مبارزه با استبداد شد .
بی تردید دانشجویان و قشر دانشگاهی در همه عرصه های حساس در میهن عزیزمان تاثیر گذار بوده اند. از پیروزی انقلاب اسلامی تا دوران هشت سال دفاع مقدس تا امروز که با جهاد علمی در مقابل تحریم ها و تهدید ها ایستاده اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)وشهدای همیشه جاوید، این روز را به تمامی دانشجویان و فرهیختگان جامعه به ویژه دانشجویان دانشگاهی صنعتی قم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امیدوارم با فراگیری علم، دانش، اخلاق و بصیرت سیاسی در سایه سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رشد و بالندگی ایران اسلامی موفق و موید باشید.