عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

پیام تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بمناسبت روز حسابدار


وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی روز حسابدار را به پرسنل خدوم و زحمت کش حوزه مالی دانشگاه علوم پزشکی استان تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ در متن پیام دکتر ارسلان خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آمده است: نامگذاری ۱۵ آذر بعنوان روز جهانی حسابدار نشان از نقش برجسته حسابداران در فرایند تصمیم گیری سیستم ها در کلیه جوامع دارد.
در ادامه این پیام آمده است، بدون تردید حرفه حسابداری و حسابداران، از طریق سیستم های اطلاعاتی حسابداری و مدیریت، نقش به سزایی در فرآیند تصمیم گیری و سیاست گذاری و همچنین اجرای دقیق برنامه های سازمان و نهادها را دارند.
وی با بیان اینکه، حسابداری  در حوزه سلامت و نظام بهداشت و درمان با توجه به پیچیدگی های این عرصه یکی از مشاغل مهم و بسیار حساس بوده و حسابدار باید با مدیریت صحیح و شفاف سازی در کار خود موجبات تقویت بنیه مالی سازمان و شفاف سازی فرآیندهای مالی و نیز فراهم آوری اطلاعات صحیح جهت تصمیم گیری های اثربخش را فراهم نماید آورده است، اینجانب روز حسابدار را به کلیه همکاران حسابدار، روسای امور مالی واحدهای تابعه، روسای ادارات و همکاران ستاد مدیریت امور مالی و بودجه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تبریک عرض نموده و از خداوند منّان عزت، سربلندی و توفیق روزافزون این عزیزان را خواستارم.