کنفراس ها | سیویلیکا

انتشار مقالات کنفرانس بین المللی بازاریابی گردشگری سلامت

لیست و عناوین مقالات نمایه شده از کنفرانس بین المللی بازاریابی گردشگری سلامت به صورت زیر می باشد:

۱. اتخاذ روش بازاریابی واقعیت افزوده در گردشگری سلامت: فرصت ها و چالش ها
۲. اهمیت ارتقا فناوری اطلاعات در بهبود وضعیت گردشگری الکترونیک با محوریت نقش شهرداری ها
۳. اهمیت کشور عراق در گردشگری سلامت ایران
۴. بازاریابی گردشگری سلامت (راهکارها و چالش ها)
۵. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر توسعه گردشگری سلامت
۶. بررسی نقش مولفه های فرصتهای گردشگری سلامت در بهبود صنعت داروهای گیاهی
۷. مقاله مروری: بررسی جنبه های بین فرهنگی گردشگری با تاکید بردیدگاه بازاریابی و مدیریت خدمات
۸. تاثیر قابلیت های بازاریابی بر بهره وری با میانجی گری متغیر شدت رقابت (مطالعه موردی: کلینیک های ارائه دهنده خدمات درمانی به گردشگران سلامت در شهر مشهد)
۹. تبیین روابط موانع گردشگری سلامت با Fuzzy DEMATEL method شواهدی از ایران
۱۰. توسعه گردشگری سلامت ایران با رویکرد بازاریابی دیجیتال
۱۱. علل نیاز به چابکی قابلیت های بازاریابی درصنعت گردشگری سلامت
۱۲. بررسی اثر قابلیت های بازاریابی پویا و قابلیت های بازاریابی ایستا بر عملکرد بازاریابی بین المللی در صنعت گردشگری سلامت
۱۳. نظریه ی شبکه ی معنایی الگویی برای نشان دادن انگاره ی ذهنی در مدیریت و و سازماندهی گردشگری سلامت