عمومی | دانشگاه صنعتی قم

‫دبیر شورای مواضع بسیج دانشجویی استان قم سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم و دبیر شورای مواضع بسیج دانشجویی استان  قم سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شد.
مهندس کریمیان در سخنرانی خود گفت: سی و چهار سال پیش امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج دانشجویی را داد و چهار ماه  پس از اتمام جنگ تحمیلی فرمان داد که بسیجیان باید در دفاع از فرهنگ و دانش کوشا باشند. امام فرمودند: جنگ سخت نظامی به پایان رسیده است اما جنگ نرم فرهنگی تازه آغاز شده است.
وی افزود: به حمد الله با پیروی از منویات مقام معظم رهبری بسیجیان به ویژه در دانشگاه ها از ارزش های اسلامی به خوبی دفاع کرده اند. در گذز زمان و با حوادث پیش آمده، عمق نگاه استراتژیک و آینده نگر امام خمینی(ره) کاملا مشخص شد. دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند که همه بسیجیان با همان روحیه جهادگرانه دوران دفاع مقدس به دفاع تمام قد از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب خواهند پرداخت.
مهندس کریمیان بیان کرد : به خون یکایک شهیدان سوگند از شهید چمران تا شهید احمدی روشن تا شهید زاهد لویی، که تا آخرین نفس صادقانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل نفوذ استکبار محافظت خواهیم کرد.
دبیر شورای مواضع بسیج دانشجویی استان قم خاطر نشان ساخت: امروز استکبار جهانی با دیکتاتوری رسانه ای تلاش می کند تا نقطه ضعف کوچک ما را صد برابر بزرگ تر جلوه دهد. پس آقای مسئول بدان و آگاه باش که ناکارآمدی و کم کاری شما نتیجه اش بازی در زمین دشمن است.