عمومی | دانشگاه صنعتی اراک

بازدید اعضای مرکز نوآوری صنعتی افق از دانشگاه صنعتی اراک و نشست مشترک با نمایندگان دانشگاه های اراک

بازدید مدیر مرکز نوآوری صنعتی افق و هیات همراه از برخی از آزمایشگاه ها و دستاوردهای دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اراک با هدف توسعه همکاری های دوجانبه،  شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱برگزتر شد.

در این بازدید و نشست یک روزه که در دو بخش صورت پذیرفت هیات بازدید کننده  با ظرفیت های علمی و دستاوردهای پژوهشی دانشگاه صنعتی اراک از نزدیک آشنا شدند و زمینه برقراری ارتباط مستقیم  با اعضای هیات علمی مرتبط با پروژه های تحقیقاتی ایجاد گردید.

در ادامه نشست زمینه های همکاری دوجانبه و فرصت های همکاری مورد بررسی قرار گرفت که طی هماهنگی های انجام شده، مقرر شد اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی اراک بتوانند در تیم های فعال در پروژه های صنعتی مرکز نوآوری افق مشارکت نمایند.

یکی از مهمترین موارد بررسی شده چگونگی همکاری چندجانبه بین دانشگاه ها و بهره برداری از ظرفیتهای پارک علم و فناوری استان در جهت ایجاد شرکت های نوآور و محصولات دانش بنیان با مشارکت مرکز نوآوری صنعتی افق می باشد که علاوه بر ارزش آفرینی برای دانشگاهیان؛ آنها می تواند با هم افزایی بیشتر تحقیقات صنعتی خود را ارتقا بخشیده و با حمایت مرکز نوآوری صنعتی افق به سمت تجاری شدن سوق دهند.