عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

برگزاری دوره آموزشی با عنوان «برق صنعتی» برای کارشناسان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پردیس آموزش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل (مغان)

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل در راستای تفاهم‌نامه آموزشی منعقده با شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در سال ۱۴۰۱، یک دوره آموزشی با عنوان «برق صنعتی» با حضور تکنسین‌ها و کارشناسان واحدهای پروسس میوه و کارخانه لبنیات و امور فنی مهندسی، فنی عمرانی و فنی پشتیبانی شرکت مذکور از روز یکشنبه ۶ لغایت سه‌شنبه ۸ آذرماه به مدت سه روز در محل پردیس آموزش کشاورزی مغان برگزار شد.

در این دوره آموزشی آقای محمدرضا دهقان (کارشناس ارشد برق قدرت) بعنوان مدرس دوره در زمینه آشنایی با انواع موتورهای الکتریکی و مدارهای قدرت، سیم کشی و کابل کشی، چگونگی کاربرد ابزارهای الکتریکی، اهمیت ایمنی مرتبط با انرژی الکتریکی در کارخانه‌ها برای فراگیران مطالب لازم را ارائه نمود و به سوالات شرکت‌کنندگان در زمینه موضوعات مطروحه پاسخ داد. در روز پایانی کلیه فراگیران به همراه مدرس دوره در کارخانه لبنیات شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان حضور یافتند و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه با سیستم‌های الکتریکی، تابلوهای برق، اتاق‌های فرمان و ... از نزدیک آشنا شدند و در خاتمه دوره کلیه فراگیران در آزمون پایانی شرکت نمودند.