عمومی | دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

سرپرست دانشگاه در نشستی صمیمانه با اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده فنی و مهندسی به گفتگو پرداخت

نشست صمیمانه سرپرست دانشگاه با اعضای هیات علمی کارکنان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد صادقی آزاد سرپرست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ظهر روز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ در نشستی صمیمانه با اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه به بحث و گفتگو در ارتباط با مسائل دانشگاه و امور مربوط به دانشکده فنی و مهندسی پرداخت.
در این نشست دکتر سلطانی رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ابتدا گزارشی در خصوص مسائل و امور مربوط به دانشکده را مطرح نمود و سپس تعدادی از اساتید و کارکنان مسائل مربوط به حوزه های مربوط به آموزشی، دانشجویی، پژوهشی، و امور رفاهی مربوط به دانشگاه را با دکتر محمدصادقی آزاد مطرح نمودند.
سرپرست دانشگاه، در این نشست طی سخنانی با اشاره به اینکه نظارت و مطالبه گری از حقوق اولیه همکاران محترم می باشد وما نیز با تمام توان در جهت حل آنها در تلاش خواهیم بود .
محمد صادقی آزاد افزود: خدای بزرگ را شاکریم که نگاه مثبت و مناسبی در استان و وزارت علوم نسبت به این دانشگاه وجود دارد که لازمست در جهت حفظ روند روبه رشد دانشگاه، با مشارکت همه دانشگاهیان محترم دست در دست هم و بدون حاشیه، با وحدت و همدلی، امورات مختلف را پیش ببریم.
وی اظهار داشت: دراین راستا، اساتید گرانقدر ما علاوه بر وظیفه پژوهش و آموزشی باید در قبال دانشجویان عزیز احساس وظیفه تربیتی داشته ونسبت به مسئولیت های اجتماعی خود در مقابل جامعه احساس تکلیف  داشته و از این مهم غافل نشوند.