مقالات فصلنامه مدیریت کسب و کارهای بین المللی، دوره ۵، شماره ۳ منتشر شد
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۵، شماره ۳ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
بررسی نقش رویکردهای سیاسی بین المللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین المللی (مورد مطالعه: صنعت نفت)
۲.
تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل موثر بر ارزش گذاری شرکت های نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بین الملل
۳.
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ)
۴.
نقش قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی سرمایه اجتماعی
۵.
طراحی الگوی اثر کشور مبدا بر قصد خرید مصرف کننده در بازار لوازم خانگی
۶.
طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم
۷.
نقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و هم آفرینی ارزش
۸.
ارائه مدل بهبود عملکردصادراتی شرکتهای صنایع غذایی در استان کرمانشاه با محوریت استراتژی لجستیک
۹.
تاثیر تاییدیه های محصولات خارجی بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی (مورد مطالعه: تجهیزات دندانپزشکی)
۱۰.
واکاوی تاثیر کووید-۱۹ بر زنجیره تامین شرکت های تجارت الکترونیک
۱۱.
طراحی و اعتبارسنجی الگوی نگرش مصرف کنندگان خودروهای لوکس خارجی با رویکرد تحلیل مضمون و مدلسازی ساختاری تفسیری