عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگان خبر داد: لزوم تشکیل کمیته مشترک مدیران سلامت صنعت نفت و شهرستان کنگان

مهندس محمود میرحاجی در دیدار با مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: رشد  ۳برابری جمعیت درطی ۲۰سال گذشته در این منطقه به علت استقرار صنایع پارس جنوبی باعث شده تا بیش از ۶۰درصد از مراجعین به بیمارستان  امام خمینی (ره)  کنگان و مراکز خدمات جامع سلامت از کارکنان صنعت نفت و خانواده های آن‌ها باشد و همین امر باعث فشار مضاعف به سیستم بهداشت و درمان شهرستان کنگان شده است .
وی افزود : با توجه به اینکه زیر ساخت حوزه سلامت این شهرستان برای این سطح از مراجعین طراحی شده درحال حاضر با معضلات جدی مواجه هستیم و برای برون رفت از این وضعیت لازم است با همکاری و تعامل بیش از پیش با مدیران صنعت نفت بتوانیم اقدامات زیر بنایی در حوزه بهداشت و درمان مناسب با نیاز فعلی و آینده این شهرستان انجام دهیم.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اجرای پیوست سلامت در صنایع مستقر در پارس جنوبی را از راه های زیربنایی جهت کنترل آلایندگی ها و ایجاد بستر مناسب زیست سلامت محور در جمعیت پیرامونی پارس جنوبی عنوان کرد.
در ادامه این نشست مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ضمن تبریک انتصاب مهندس میرحاجی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و آرزوی موفقیت برای وی اظهار داشت: حل مسائل و مشکلات حوزه سلامت شهرستان از اولویت های مدیران صنعت نفت در پارس جنوبی است.
وی بر لزوم شناسایی دقیق مشکلات و اولویت بندی آن‌ها با هدف بهره وری و استفاده بهینه از منابع و اعتبارات موجود در این مسیر خدمت رسانی تاکید و آمادگی مجموعه صنعت نفت را برای پشتیبانی از طرح های عام المنفعه درحوزه سلامت شهرستان اعلام کرد.

انتهای پیام/ م./س .۳۰۷۰