عمومی | پژوهشگاه نیرو

توافق نامه همکاری میان مرکز گیلان پژوهشگاه نیرو و شرکت طراحان محیط خزر به امضا رسید

این تفاهم نامه میان مرکز گیلان پژوهشگاه نیرو به نمایندگی اکبر بلالی کوچصفهانی "رئیس مرکز گیلان پژوهشگاه نیرو" و شرکت طراحان محیط خزر به نمایندگی بیژن رضایی " رئیس هایت مدیره و مدیرعامل شرکت طراحان محیط خزر" مبادله شد.
همکاری در برگزاری رویداد " ارائه طرح‌های فناورانه جهت مدیریت مصرف انرژی صنایع" در مناطق تحت پوشش مرکز گیلان پژوهشگاه نیرو (استان‌های گیلان و قزوین)، و کمک به تامین پایدار انرژی صنایع، بهینه‌سازی مصرف انرژی و اصلاح الگوی مصرف در آنها از جمله موضوعات مطرح شده در این توافق‌نامه همکاری می‌باشد.
با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری با نام تولید ،دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین ، مرکز گیلان پژوهشگاه نیرو همزمان با سایر مراکز تابعه پژوهشگاه، رویداد "طرح‌های فناورانه مدیریت مصرف انرژی " را با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی صنایع پر مصرف استان با همکاری شرکت طراحان محیط خزر بعنوان مرکز دانش‌بینان و فناور در زمستان سال‌جاری با حمایت معنوی و مادی دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان برگزار خواهد کرد.
این رویداد ضمن هدف‌گذاری برای توسعه کسب و کار مراکز دانش‌بنیان استان، پل ارتباطی خواهد بود بین صنایع و نخبگان علمی و دانش محور در راستای هم‌افزایی و بهبود بهینه‌سازی مصرف انرژی در سطح کلان حوزه وزارت نیرو.