عمومی | دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

بازدید دکتر محمدصادقی آزاد از دو حوزه" معاونت دانشجویی و فرهنگی - اجتماعی"

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمدباقر محمدصادقی آزاد در روز سه شنبه، اول آذرماه با هدف بررسی روند فعالیتهای دانشگاه و آشنایی با کارکنان شاغل در معاونتهای فرهنگی اجتماعی و دانشجویی، با حضور در محل کار یکایک همکاران یخشهای مذکور، در جریان کم و کیف خدمت رسانی به دانشجویان عزیزقرار گرفت.
در جریان این بازدیدها که معاونان "دانشجویی" و" فرهنگی و اجتماعی" مدیران روابط عمومی، امور فرهنگی، و حراست، دکتر محمدصادقی را همراهی میکردند، دکتر حبیبی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه،گزارشی جامع از فعالیتها و برنامه های جاری و آتی حوزه های مربوطه را با محوریت کانونهای علمی و فرهنگی، نشریات دانشجویی و سایر برنامه های فرهنگی ارائه نمود.
سرپرست دانشگاه نیز ضمن تاکید بر انجام برنامه های موثر و مفید فرهنگی، بر بهره مندی دانشگاه از فعالین فرهنگی،  تشویق دانشجویان به انجام کارهای گروهی و فعالیت در قالب کانونهای فرهنگی و انجمنهای علمی دانشجویی تاکید نمود.
محمد صادقی آزاد سپس با حضور در واحدهای مختلف معاونت دانشجویی از روند فعالیت‌های مجدانه همکاران این حوزه نیز بازدید نمود. در بازدید وی از واحد مدیریت امور خوابگاهها، تسهیلات رفاهی دانشجویان، مرکز بهداشت و درمان، اداره کل تربیت بدنی، مرکز مشاوره دانشجویی، امور مربوط به واحدهای مذکور با مسئولین و کارشناسان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دکتر یوسفی معاون دانشجویی، گزارشی از برنامه های جاری و فرایند امور را به اطلاع سرپرست دانشگاه رساند.
سرپرست دانشگاه در حاشیه این دیدار ها با جمعی از دانشجویان حاضر در محوطه دانشگاه و همچنین سالن های تربیت بدنی، به گفتگوی صمیمانه و تبادل نظر پرداخت.