عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

بخشدار بردخون: حوزه بهداشت و درمان خدمات و فعالیت‌های چشمگیری دارد

علی اخلاقی در بازدید از مرکز جامع سلامت بخش بردخون و در جمع کارکنان اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان خدمات و فعالیت‌های چشمگیری دارد که نیاز است این خدمات و عناوین فعالیت‌ها به اگاهی مردم برسد.
وی با تقدیر از دست‌اندرکاران بهداشت و درمان‌بخش بردخون، گفت: سلامتی از ارکان مهم جامعه است که باید پوشش سلامت برای همه اقشار بدون تبعیض اختصاص یابد.
اخلاقی بابیان اینکه زنگ خطر برای بیماری‌های غیر واگیر به صدا درامده است، افزود: طرح تحول سلامت هزینه‌ها را کاهش داده تا مردم نگران هزینه‌های درمانی اضافی نشوند اما پیشگیری در همه حال رعایت شود.
بخشدار بردخون با تاکید بر رعایت و اصلاح الگوی غذایی، گفت: برگزاری کلاس‌های اموزش بهداشت، بیان الودگی‌ها، مصرف سبزی و میوه، کنترل استرس، ترویج ورزش و تحرک موجب افزایش سلامت در بین افراد می‌شود.
اخلاقی با اشاره به اینکه بیماری موجب فقر و انزوای افراد در جامعه می‌شود، ابراز داشت: کمبود امکانات نداریم اما شیوه استفاده از امکانات و اگاهی مردم از چگونگی مبارزه با بیماری‌ها مهم است.
بخشدار بردخون که به مناسبت هفته سلامت در مرکز سلامت سردار شهید بردستانی حضور یافته بود در بین بیماران و مراجعان مرکز نیز حضور یافت و ضمن اطلاع از نحوه خدمت‌رسانی، برای انان ارزوی سلامتی کرد.

انتهای پیام/ ح.ن ۳۰۵۰