کنفراس ها | سیویلیکا

انتشار مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران

لیست و عناوین مقالات نمایه شده از سومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران به صورت زیر می باشد:

۱. بررسی تاثیر کوته بینی مدیریت بر ریسک، تامین مالی و تغییرات سرمایه گذاری
۲. سرمایه فکری
۳. درک سیاست سازمانی، پنهان سازی دانش و خلاقیت کارکنان: نقش تعدیل کننده ی تعهد حرفه ای
۴. کارکرد های مرشدیت سازمانی و نقش ان بر تغییر نگرش شغلی کارکنان و کاهش فالت زدگی شغلی
۵. نقش کسب و کارهای کوچک در اقتصاد مقاومتی مطالعه موردی: شرکت تولیدی محلول ضد عفونی شمیم آرا
۶. Identify Marketing Methods for Accounting and Store Applications
۷. بررسی ابزار های تامین مالی زنجیره تامین در تجارت الکترونیک
۸. تاثیر خط مشی منابع انسانی بر توسعه مدیریت الکترونیک منابع انسانی در سازمان های دولتی استان همدان با الهام از حکم رانی الکترونیکی
۹. تاثیر شفافیت اطلاعات مالی و آگاهی بخشی قیمت سهام بر همزمانی قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران
۱۰. تاثیر سرمایه فکری و مقررات احتیاطی بر بهبود بهره وری در بخش بانکی ایران
۱۱. بررسی رابطه بین معاملات مربوط با اشخاص وابسته و ریسک حسابرسی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۱۲. شناسایی رابطه بین جامعه برند ، پاداش و دلبستگی مشتری به برند بر وفاداری به برند مورد مطالعه مشتریان فروشگاه فرهنگیان مشهد
۱۳. بررسی نقش میانجی اعتماد مشتریان در تاثیر تصویر فروشگاه و آگاهی از برند بر قصد خرید مشتریان مورد مطالعه مشتریان فروشگاه فرهنگیان شهر مشهد
۱۴. فقر عامل بازدارنده توسعه کارآفرینی
۱۵. تاثیر مسئولیت اجتماعی درک شده بر فساد اداری درک شده با نقش میانجی رضایت شغلی و سبک رهبری اخلاقی درک شده
۱۶. تاثیر تخفیف بر مالیات صادرات بر سیگنال های ساختار سرمایه
۱۷. بررسی ارتباط بین محافظه کاری حسابداری و کیفیت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۱۸. بررسی ادبیات رتبه بندی اعتباری شرکت ها در ایران
۱۹. بررسی ایجاد “فرآیند کاوی” در حسابرسی صورت های مالی
۲۰. عوامل موثر بر کارآفرینی فناورانه در شرکت های دانش بنیان حوزه الکترونیک و مخابرات
۲۱. نقش مدیریت منابع انسانی الکترونیک برای دورکاری کارکنان در دوران شیوع کویید۱۹
۲۲. تاثیر دوستی کارکنان بر کج رفتاری در محیط کار با تاکید بر متغیر تعدیل کننده هویت سازمانی
۲۳. شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران با رویکرد برنامه ریزی بر پایه سناریو
۲۴. تحلیل بحران فساد اداری و راه های مقابله با آن در شهرداری
۲۵. حسابرسی عملکرد مدیریت مالی پروژه های عمرانی در شهرداری ایلام در سال ۱۳۹۸
۲۶. بررسی نقش دولت و شهرداری در فرایند اعمال مالیات بر مسکن های خالی
۲۷. شناسایی و اولویت بندی عوامل قابلیت های عملیاتی بازاریابی شرکت ها مورد مطالعه : شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب- اهواز
۲۸. بررسی رابطه بین ابعاد شخصیتی کارآفرینان و پایداری شرکت های دانش بنیان مطالعه موردی : شهرستان نیشابور
۲۹. تاثیر استراتژی های مدیریت منابع انسانی بر تعهد سازمانی
۳۰. بررسی اثر ساختار مالکیتی و سرمایه ی فکری بر گزارشگری اجتماعی و زیست محیطی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۳۱. الگوهای مشارکت عمومی و خصوصی در توسعه شهری
۳۲. بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد مالی شرکت با نقش تعدیلگر ارزش مورد انتظار مشتری در شرکت لبنیاتی پاندا نمایندگی خراسان شمالی
۳۳. شناسایی فرصت های عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگهای برای تکمیل کریدور شمال-جنوب
۳۴. بررسی رابطه بین توانایی مدیریت، کنترل داخلی و کارایی سرمایه گذاری مطالعه ی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۳۵. تاثیر کیفیت تعامل، در دسترس بودن پلتفرم و عوامل شخصی کاربران بر تمایل به تداوم استفاده از بستر های خدمات آموزش آنالین با میانجی گری رضایت کاربران در طول دوره همه گیری کووید ۱۹
۳۶. دیجیتال سازی و افزایش مزیت رقابتی در کسب وکار
۳۷. قابیلت های پویا برای تحول دیجیتال
۳۸. قابیلت های فردی برای تحول دیجیتال در بنگاه های کوچک و متوسط
۳۹. ارتباط بین مدیریت منابع انسانی پایدار با فناوری سبز و نوآوری سبز
۴۰. بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانی با نقش میانجیگری فرهنگ سازمانی
۴۱. اثرات فناوری بلاکچین بر بازاریابی دیجیتالی و کارآفرینی
۴۲. مروری بر مقالات مرتبط با مسئولیت اجتماعی سازمان ها با نگاهی به وفاداری از طریق تبلیغات دهان به دهان، اعتماد و اعتبار در صنعت بیمه
۴۳. بررسی تاثیر شدت رقابت بر چرخه عمر شرکت و ریسک سیستماتیک در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۴۴. بررسی تاثیر فرار مالیاتی بر چرخه عمر شرکت و ریسک سیستماتیک در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۴۵. بررسی تاثیر محافظ کاری مشروط بر راهبرد تجاری و ارزش شرکت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۴۶. بررسی رابطه بین تغییر اجباری و داوطلبانه حسابرس مستقل بر اهرم مالی و کیوتوبین در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۴۷. تحلیل محتوای مقالات حوزه حاکمیت شرکتی
۴۸. بررسی تاثیر بحران مالی جهانی و پاندمی کووید-۱۹ بر صنعت غذایی و زراعی
۴۹. بررسی رابطه بین فرسودگی شغلی و عملکرد شغلی کارکنان ستادی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی
۵۰. ارائه مدل درگیری ذهنی و واکنش احساسی مصرف کننده در خرید آنلاین
۵۱. تاثیر تبلیغات خلاقانه محیطی بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش خریداران به تبلیغات و اعتبار برند
۵۲. بررسی تاثیر بازاریابی معنوی بر تعیین مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی قابلیت بازاریابی مطالعه موردی : شرکت سولیکو کاله
۵۳. استفاده موثر از منابع انسانی در بخش های دولتی
۵۴. نقش کارآفرینی اجتماعی در توسعه اقتصادی و گردشگری
۵۵. تبیین چالش های موجود در حسابداری دولتی
۵۶. بررسی مدل های مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع انسانی
۵۷. بررسی حسابداری منابع انسانی در ارزش گذاری و گزارش گری سرمایه انسانی
۵۸. شناسایی چالش های فناوری اطلاعات در محیط حسابداری
۵۹. تاثیر ویژگی های پنج عامل شخصیت مدیران بر رفتار سهامداران با نقش میانجی دقت اطلاعات
۶۰. تصمیمات یکپارچه توالی عملیات و توزیع در زنجیره های تامین چند سطحی
۶۱. ریسک در صندوق های سرمایه گذاری مشترک
۶۲. بررسی و رتبه بندی چالش های حسابرسی و راه کارهای آن در سازمان های اقتصادی دولتی برای صیانت از خلق ثروت با روش آزمون فریدمن
۶۳. شناسایی و رتبه بندی زمینه های آسیب پذیری اقتصادی با روش AHP مطالعه موردی سازمان های اقتصادی
۶۴. رابطه بین مدیریت سود واقعی و بازده سهام با توجه به نقش تعدیل گر ریسک سیستماتیک در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۶۵. حسابداری و گزارشگری مالی منابع انسانی یکپارچه شده
۶۶. بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی، تجربه کارآفرینی و یادگیری بر توسعه بین المللی شرکت های کوچک و متوسط
۶۷. پتانسیل های فناوری بلاک چین در مدیریت زنجیره تامین قضاوت های بلند مدت یک پانل متخصص بین المللی
۶۸. نقش بازاریابی در بسترهای کسب و کار دیجیتال در دوران کرونا مطالعه موردی شرکت های آشپزی شهر تهران
۶۹. مرور سیستماتیک تاثیر بازاریابی بر صادرات غیر نفتی ایران به عراق
۷۰. شناسایی عوامل موثر بر بهبود عملکرد کانال های توزیع صنعت مواد غذایی با استفاده از تکنیک AHP
۷۱. تاثیرگذاری موسیقی سنتی ایرانی بر تقویت گرایش مردم به خرید تولیدات داخلی
۷۲. مروری مختصر برابعاد ومفاهیم حسابداری منابع انسانی وتاثیرات آن بر توسعه
۷۳. بررسی عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای حسابرسان و حسابداران
۷۴. مروری بر مبانی نظری تاثیر محیط کاری بر روی حق الزحمه حسابرسی
۷۵. عوامل موثر بر رضایت کاربران از بستر های خدمات آموزش آنلاین در طول دوره همه گیری بیماری کووید ۱۹
۷۶. کنش پذیری بازرگانی داخلی از شاخص های نهادی اقتصاد بازرگانی
۷۷. کسب و کار بازرگانی از دیدگاه اقتصاد جهانی و اقتصاد اسلامی
۷۸. نقش میانجی روابط شفاف در تاثیر فرهنگ اخلاقی بر سرمایه گذاری رابطه ای درک شده در آموزش وپرورش استان البرز
۷۹. ارزیابی اثر روابط شفاف بر حمایت از کارکنان با میانجی گری سرمایه گذاری رابطه ای درک شده در آموزش وپرورش استان البرز
۸۰. بررسی تاثیرتناسب ارتباطات خارجی بر رفتار شهروندی برند با تبیین نقش میانجی فهم برند
۸۱. فرا تحلیل عوامل تاثیر گذار بر قصد خرید مجدد در بازار خدمات ایران
۸۲. بررسی عدم اطمینان سیاست اقتصادی و ریسک سقوط شاخص بازار سرمایه
۸۳. نقش تعدیل گری ارزش شرکت بر رابطه بین ویژگی های هیئت مدیره و محدودیت مالی شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
۸۴. رشد گردشگری محور در چین
۸۵. گردشگری در دوران پساپاندمی
۸۶. تنش آمریکا و چین از منظر گردشگری بین المللی
۸۷. وضعیت یکپارچه سازی سیستم گزارشگری مالی در ایران
۸۸. رشد پایدار برای افراد مستقل در صنعت خرده فروشی براساس ارزش مشتری، رضایت و وفاداری مشتری مطالعه موردی: خرده فروشان مواد غذایی در شهر کرمانشاه
۸۹. بررسی تاثیر اثربخشی کمیته حسابرسی، پیشبینی ورشکستگی و نسبت بدهی بر تاخیر گزارش حسابرسی
۹۰. ارائه مدل مربی گری بهینه و تاثیر آن در موفقیت استارت آپها
۹۱. مروری بر تاثیرات خدمات پس از فروش بر رفتار خریداران خودروهای دست دوم با نگاهی بر مفاهیم برند و وفاداری
۹۲. بررسی عوامل اثرگذار بر میزان ارتقای رضایت مندی در بین مودیان مالیاتی و رتبه بندی بر اساس روش( Topsis)MCDM مورد مطالعه: اداره کل امور مالیاتی شهرستان سنندج
۹۳. رابطه تخصص مالی کمیته حسابرسی با ضعف های کنترل داخلی و اخراج حسابرس با شواهدی از بازار بورس ایران
۹۴. بررسی تاثیر ویژگی های هیات مدیره بر چسبندگی هزینه های شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران
۹۵. بررسی و ارایه مدل استراتژیکی تشخیص فرصت های کارآفرینی در حوزه های فناوری های نوین ساختمانی و نقش آن در توسعه پایدار
۹۶. شناسائی و اولویت بندی عوامل توسعه پایدار صنعت فولاد با محوریت مولفه های مدیریت زنجیره تامین سبز در صنعت فولاد استان کرمان
۹۷. تاثیر خدمات مالی ارائه شده توسط حسابرس بر اختلاف مالیاتی و بر سوء برداشت سرمایه گذاران از اختلاف مالیاتی
۹۸. بررسی تاثیر رهبری تحول گرا و عملکرد کارکنان: نقش شناسایی، تعامل و شخصیت پیشگیرانه مورد مطالعه: شعب تامین اجتماعی استان اصفهان
۹۹. تاثیر هوش هیجانی بر توانمندی و رضایت شغلی کارکنان
۱۰۰. تاثیر سلامت سازمانی و تعهد سازمانی کارکنان بر عملکرد مدیران
۱۰۱. بررسی عوامل موثر بر ورود حوزه سلول های بنیادی ایران به بازار گردشگری پزشکی بین المللی
۱۰۲. نقش بازاریابی در کسب و کار دیجیتال بر قصد خرید در دوران همه گیری بیماری کووید- ۱۹
۱۰۳. تاثیر رهبری مخرب بر تفکر استراتژیک در سازمان تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی
۱۰۴. میانجی گری چالاکی سازمانی در رابطه بین شایستگی های داینامیک و راندمان مالی
۱۰۵. تحلیلی بر جایگاه پیشرفت های رسانه ای در مدیریت بحران های سازمانی
۱۰۶. بررسی همراستایی بین استراتژیهای فناوری اطلاعات و کسب وکار
۱۰۷. مروری بر نظریه ها و سیاست گذاری های خوشه های صنعتی با تاکید بر خوشه های صنعتی در ایران
۱۰۸. تاثیر اینترنت اشیا بر زنجیره تامین
۱۰۹. تاثیر اینترنت اشیا بر صادرات
۱۱۰. پیش بینی بهبود زنجیره ارزش بر اساس استفاده از سیستم های اطلاعات حسابداری بر در شرکت های تولیدی شهرک صنعتی شیراز
۱۱۱. تحلیل عوامل موثر بر انتخاب رویه های حسابداری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۱۱۲. مدلسازی رابطه بین سوت زنی سازمانی و رهبری تحول آفرین با میانجیگری جهت گیری معنوی از دیدگاه کارکنان شعب بانک مسکن استان فارس
۱۱۳. ارایه مدل تاثیر ابزارهای نوین فناوری اطلاعات نظیر بلاک چین، فین تک و بانکداری باز بر سودآوری بانک با نقش میانجی گری مدیریت تجربه مشتری
۱۱۴. اثر تغییرات دما بر هزینه حقوق صاحبان سهام
۱۱۵. تبیین برابطه ین ویژگی های کمیته حسابرسی و محتوای اطلاعاتی اعلامیه سود با نقش تعدی لیاهرم مالی در شرکت های پذ یرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۱۱۶. بررسی تاثیر تجربه، اعتماد و تصویر برند بر ارزش ویژه برند خدماتی (مطالعه موردی: مشتریان بانک پاسارگاد شهر تهران)
۱۱۷. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر سطح تفکر استراتژیک سازمانی (مورد مطالعه: چهار سازمان منتخب در شهر تبریز)
۱۱۸. موضوع: شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نحوه حسابرسی صورت های مالی دستگاه های اجرایی
۱۱۹. بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر زنجیره تامین و عملکرد شرکت های صنعتی(مورد مطالعه: هیربد نیرو)
۱۲۰. بررسی تاثیر سبک رهبری، طرحی سازمان و رویکردهای منابع انسانی بر پنهان سازی دانش با توجه به نقش میانجی عدالت سازمانی و محیط کار رقابتی
۱۲۱. بررسی تاثیر هوش تجاری بر روی عملکرد مالی استارت آپ ها
۱۲۲. تاثیر نقش تعدیلگر هیات مدیره بر ارزش شرکت و برنامه ریزی مالیاتی
۱۲۳. بررسی تاثیر ساختار مالکیت و جریان نقد عملیاتی بر کارایی دارایی
۱۲۴. بررسی تاثیر رهبری تحول گرا بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی شرکتها در سازمان بنیاد شهید
۱۲۵. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی بر رسانه های اجتماعی برندها
۱۲۶. تاثیر کووید-۱۹بر مدیریت زنجیره تامین صنایع غذایی
۱۲۷. مروری درباره مدیریت ذی نفعان
۱۲۸. بررسی عوامل موثر بر رضایت از زندگی کاری در صنعت بیمه
۱۲۹. تحلیل اهمیت - عملکرد عوامل موثر بر رضایت از زندگی کاری در صنعت بیمه
۱۳۰. شکوفایی از طریق آشفتگی : درس هایی از دانشگاه بازاریابی و عملکرد بازاریاب ی
۱۳۱. بررسی تاثیر همسو کردن استراتژی های کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر کارکرد سازمان ها
۱۳۲. نقش میانجی نوآوری تکنولوژیکی و گرایش به کارآفرینی در تاثیر نوآوری سازمانی بر عملکرد صادرات
۱۳۳. تاثیر پیش بینی استراتژیک و ظرفیت جاذب بالقوه بر انعطاف پذیری استراتژیک و تاثیر آن بر نوآوری مدل کسب و کار با تاکید بر عدم اطمینان محیطی
۱۳۴. تاثیر قابلیت های بازاریابی بین الملل بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش پویایی بازار
۱۳۵. بررسی تاثیر عدالت مراوده ای بر افزایش تعهد سازمانی با نقش میانجی ارزش خدمات عمومی
۱۳۶. مدلی برای سنجش تاثیر فناوری اطلاعات بر افزایش بهره وری سازمان( مطالعه موردی: بانک ملی)
۱۳۷. بررسی نقش هوش هیجانی بر کارآفرینی در تحولات اقتصادی کشور
۱۳۸. بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی اثر بخش بر مدیریت تعارض با رویکرد میانجی سلامت سازمانی (مورد مطالعه: بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد )
۱۳۹. عنوان مقاله: بررسی تاثیر تجربه نام تجاری بر وفاداری به برند با نقش میانجی تعهد عاطفی و محاسباتی و تعدیلگری سن مشتریان در بانک توسعه و تعاون
۱۴۰. مدیریت استعداد و جانشین پروری در سازمان های خلاق
۱۴۱. گیمیفیکیشن: از ایجاد انگیزه تا وفاداری
۱۴۲. مقایسه تطبیقی تجارت و بازرگانی از منظر اقتصاد اسلامی و جهانی
۱۴۳. ارزیابی تاثیر نوستالوژی و تغییرات برند بر پاسخ های مصرف کننده به برند در شرکت های فرش ماشینی کاشان
۱۴۴. بررسی رابطه بین میزان مشارکت دانش آموزان دبیرستانی استان چهارمحال و بختیاری در تشکل های سازمان دانش آموزی با گرایش های کارآفرینی آنان
۱۴۵. کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (مورد مطالعه: شهرک صنعتی ارومیه - فاز یک)
۱۴۶. بررسی تاثیر کیفیت خدمات ارائه شده در هتل ها بر رفتارهای بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه: هتل های مستقر در کلانشهر تبریز)
۱۴۷. بررسی عوامل موثر بر توانمندسازی مدیران واحدهای تولیدی در زمینه مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: واحدهای تولیدی کفش و چرم استان آذربایجان شرقی)
۱۴۸. حسابداری شرکتی زیست محیطی
۱۴۹. بررسی اثر چرخش حسابرسی بر بازده سهام
۱۵۰. بررسی رابطه بین قابلیت نوآوری، عملکرد نوآوری و عملکرد شرکت
۱۵۱. بررسی رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی با عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری فناورانه
۱۵۲. بررسی تاثیر معاملات با اشخاص وابسته و شاخص کیو توبین با نقش تعدیلی عملکرد اجتماعی
۱۵۳. بررسی عوامل موثر بر سلامت روان بانوان شاغل از دیدگاه آسیب های اقتصادی و اجتماعی ناشی از فرایند ها و محیط های کاری (مطالعه موردی: بانوان شرکت گاز استان گلستان)
۱۵۴. بررسی تاثیر ارتباطات سیاسی بر رابطه بین گرایشات سرمایه گذاران و افشای مسئولیت پذیری اجتماعی
۱۵۵. الگوی عوامل موثر بر ورود ایران به بازارهای بین الملل (مطالعه موردی جنگ روسیه و اوکراین)
۱۵۶. شفافیت زنجیره تامین و تاثیر آن در پیشگیری از تجارت غیرقانونی
۱۵۷. نقش بکارگیری پول های مجازی در زنجیره تامین و تاثیر آن بر قاچاق کالا
۱۵۸. بررسی عوامل تاثیر گذار( نرخ بالای مالیات، قوانین پیچیده و متعدد مالیاتی، سرمایه اجتماعی و تورم) بر فرار مالیاتی
۱۵۹. بررسی تاثیر حسابرسان داخلی درحاکمیت شرکتی مطلوب شرکت هاو موسسات دولت ی
۱۶۰. بررسی کیفی عوامل موثر بر قصد خری د آنلاین از فروشگاه های زنجیرهای منتخب شیراز
۱۶۱. فرهنگ کارآفرینانه نیاز امروز سازمان ها، شناسایی عوامل، چالش ها و راهکارها (مطالعه موردی: واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان کرمان )
۱۶۲. نقش حضور اجتماعی بر تعهد محصولات آنلاین با نقش میانجی اعتماد تجارت اجتماعی در دیجی کالا
۱۶۳. بررسی تاثیر اضطراب اجتماعی بر عملکرد فروش با نقش تعدیل کنندگی پذیرش آگاهانه و پشتیبانی ادراک شده از مدیر فروش (مورد مطالعه: شرکت پگاه)
۱۶۴. رابطه بین توانمندسازی و یادگیری سازمانی با تغییر سازمانی در شرکت برق منطقه ای فارس
۱۶۵. بررسی تاثیر حاکمیت شرکتی و درجه اهرم مالی بر ساختار سرمایه در میان شرکت های فعال پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۱۶۶. دوسوتوانی؛ رویکرد نوین در اجرای استراتژی سازمانی
۱۶۷. واکاوری محدودیت ها،چالش های مدیریت در عرصه مدرن جهانی
۱۶۸. بررسی تاثیرخدمات نوین اداری بر بهبود نظارت مدیران در سازمان بیمه نیروهای مسلح استان اصفهان
۱۶۹. ارتباط میان سود تقسیمی، جریان نقد آزاد و ارزش شرکت
۱۷۰. مشتری مداری وراهکارهای تقویت ارتباط با آنها
۱۷۱. پیش بینی نیات رفتاری مشتریان در فروشگاه ها بر اساس هوش هیجانی
۱۷۲. بررسی کارکرد های سیستم های اطلاعات حسابداری در صحت پیش بینی سود آوری شرکت های کوچک و متوسط صنایع سلولزی در شهرک های صنعتی استان تهران
۱۷۳. بررسی نقش تعدیل کننده عملکرد مالی شرکت بر رابطه بین ویژگی های هیئت مدیره و مسئولیت اجتماعی شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
۱۷۴. بررسی رابطه بین کیفیت کنترل داخلی، معاملات با اشخاص وابسته و قابلیت مقایسه اطلاعات حسابداری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۱۷۵. بررسی رابطه بین ابعاد نسل چهارم بازاریابی و قصد خرید با نقش میانجی رضایت مصرف کننده در بانک سپه استان گلستان
۱۷۶. تعیین و تبیین همسویی استراتژی های شرکت با استراتژی منابع انسانی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه شرکت برق منطقه ای غرب)
۱۷۷. نقش استارت آپ ها در کارآفرینی
۱۷۸. بررسی بلاک چین در عملیات و مدیریت زنجیره تامین
۱۷۹. بررسی تاثیر استقلال حسابرسان بر رابطه بین پذیرش رفتارهای ناکارآمد حسابرسی و قضاوت حرفه ای حسابرسان
۱۸۰. بررسی تاثیر سطوح برند و ارکان برند بر ارزش و یژه برند فرش ایران ی (مورد مطالعه:مشتریان فرش دستبافت ایرانی شهر رشت )
۱۸۱. بررسی رابطه کیفیت حسابرسی و ارزش شرکت با تاکید بر نقش سهامداران عمده و قدرت وام دهندگان
۱۸۲. بررسی اثرات بازاریابی رسانه اجتماعی بر شفافیت بازیابی خدمات در حفظ مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک مسکن شهر همدان)
۱۸۳. بررسی تاثیر سواد مالی سرمایه گذران بر رفاه مالی با توجه به نقش میانجی توانمندی مالی
۱۸۴. بررسی نقش میانجی رفتارهای سرمایه گذاری مثبت بر ارتباط بین سواد مالی سرمایه گذران و رفاه مالی آنها
۱۸۵. بررسی تاثیر مقایسه ای مالکیت دولتی وخصوصی بر افشای داوطلبانه اطلاعات شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۱۸۶. ارزیابی عوامل موثر بر توانمند سازی و افزایش کارایی کارکنان سازمان زیباسازی شهر تهران
۱۸۷. تعیین رابطه اثربخشی کارکنان با تعهد سازمانی(مطالعه موردی شهرداری زنجان)
۱۸۸. بررسی رابطه بین ریسک نقدشوندگی بازار و شکنندگی بازار سهام با بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران
۱۸۹. تاثیر حاکمیت شرکتی بر سطح اهرم مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۱۹۰. دانش تربیت و وضعیت مطلوب علوم تربیتی و ارتباط بین ترتیب تولد و پیشرفت تحصیلی در خانواده ها
۱۹۱. بررسی تاثیر قابلیت مقایسه صورت های مالی بر رابطه افشای ریسک و بندهای حسابرسی
۱۹۲. نقش الگوهای ذهنی در شکل گیری انگیزه استفاده از رسانه های اجتماعی در مصرف- کنندگان
۱۹۳. شناسایی متغیرهای تاثیرگذار بر رابطه بین بازاریابی دهان به دهان و قصد پذیرش همراه بانک(مورد مطالعه: بانک سپه)
۱۹۴. سنجش اثر گذاری رهبری تحول آفرین سبز و فرهنگ سازمانی سبز بر بهبود عملکرد زیست محیطی سازمان و بهبود خلاقیت سبز کارکنان
۱۹۵. شناسایی عوامل موثر (عوامل فناورانه، عوامل سازمانی و عوامل فرهنگی) بر استقرار مدیریت الکترونیک منابع انسانی
۱۹۶. سنجش اثربخش زیرساخت های سیستم سلامت الکترونیکی در شهر الکترونیکی
۱۹۷. بررسی وضعیت موجود منابع انسانی دارای تخصص دراداره تربیت بدنی استان فارس
۱۹۸. نتایج حاصل از پول شویی بر توسعه اقتصادی
۱۹۹. تحلیلی بر اوراق خزانه اسلامی (نوع اول و دوم)
۲۰۰. بررسی تاثیر فرصت های سرمایه گذاری و عدم اطمینان محیطی بر اجتناب مالیاتی با تاکید بر نقش توانایی مدیریت
۲۰۱. بررسی تاثیر مدیریت دانش و فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین و سیستم های اطلاعاتی
۲۰۲. پیش بینی ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده شرکت ها بر اساس قدرت بازار، کوته بینی مدیران و ظرفیت بدهی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران