مقالات فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی، دوره ۱۹، شماره ۷۳ منتشر شد
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۹، شماره ۷۳ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاست گذاری برنامه درسی در نظام آموزش وپرورش ایران
۲.
مروری نظام مند بر مولفه های مرتبط با یادگیری موبایل در نظام آموزش عالی ایران
۳.
مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همه گیری کرونا
۴.
مدل سازی رهبری برنامه درسی برای مدیران مدارس ایران
۵.
ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
۶.
بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی
۷.
طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیش دبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران
۸.
ارزشیابی از برنامه های درسی مرتبط با کارآفرینی در دوره آموزش عمومی
۹.
بررسی کاربست آموزشی وام واژه های فرانسوی در درس صفر متدهای زبان فرانسه
۱۰.
مقایسه پیشرفت تحصیلی و نسبت برون داد به درون داد (کارایی) و فرایند در چند استان منتخب بر اساس مطالعه تیمز
۱۱.
تحلیل کتاب های درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفه های ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون
۱۲.
بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک های تفکر و ارتباطی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران