عمومی | دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

تجدیدمیثاق سرپرست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با آرمانهای بلند شهدای عزیز و امام شهیدان

دکتر محمدباقرمحمدصادقی آزاد سرپرست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در اولین روز کاری خود در مراسمی با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین رنجبر مسسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،  با آرمانهای مقدس امام (ره) و شهدا در یادمان شهید گمنام دانشگاه تجدید بیعت نموده و رسما آغاز به کار نمود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر"محمد صادقی آزاد" در مزار شهید گمنام دانشگاه در سخنان کوتاهی گفت: کار برای سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خستگی ندارد و امروز بار دیگر همه ما با راه و طریق پر فضیلت امام و شهدای عزیزمان عهد و پیمان می بندیم همه تلاش و همت مان را در راه پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبری حکیم انقلاب اسلامی به کار خواهیم بست.




سپس دکتر محمد صادقی آزاد با حضور در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه، از سال‌ها تلاش دکتر ولی زاده رئیس سابق این دانشگاه تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روزافزون وی را از درگاه خداوند باریتعالی خواستار شد.
محمد صادقی آزاد اظهار امیدواری کرد: به یاری خداوند امیدوارم با همت همگانی مدیران و کارمندان پرتلاش، روند رو به رشد دانشگاه را استمرار بخشیده و با کار و نیروی مضاعف، و حسن تدبیر در راه تعالی آن تلاش کنیم .





گفتنی است درجلسه مذکور، دکتر ولی زاده رئیس سابق دانشگاه نیز ضمن تقدیر از تلاش و زحمات همه مدیران و اعضای هیئت رئیسه و کارکنان اظهار داشت: خدا را شاکریم که تا امروز با همه کمبودهایی که در دانشگاه مواجه بوده‌ایم همه تلاش و توان خود را به منظور رفع مشکلات مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بکار گرفته ایم.
شرکت در جلسه شورای آموزشی دانشگاه، از سایر برنامه های روز اول شروع کاری دکتر محمد صادقی آزاد بود در این شورا که روسای دانشکده های هفتگانه دانشگاه حضور داشتند، دکتر محمدصادقی آزاد سرپرست دانشگاه به نقش اساسی و سازنده روسا و سایر مسئولین دانشکده ها در پیشبرد بهینه امور، تشکیل منظم کلاس ها، کارگاه ها، تسهیل امر آموزش دانشجویان، هدایت تحصیلی و رفاه دانشجویی آنان اشاره کرده و خواستار تلاش مجدانه همه همکاران دانشگاه در این خصوص شد.







محمدصادقی از بخشهای مختلف معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و همچنین معاونت اداری و مالی دانشگاه در ساختمان اداری نیز بازدید نموده و از تلاش، همت و زحمات کارمندان شاغل در این حوزه‌ها تقدیر و تشکر نمود.